
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...
Međunarodna marketinška agencija Degordian preuzela je Shopycode, softversku komnpaniju iz Beograda koja je specijalizovana za elektronsku trgovinu (e-commerce).
Kako je prenela Netokracija, Degordian je kompanija koja koristi „digital-first“ način komunikacije sa klijentima.
U Degordianovom odeljenju digitalne produkcije fokus je stavljen na takozvane tri produkcijske vertikale: veb, e-commerce i razvoj sadržaja (product development).
Ambicija kompanije je da radi na razvoju globalnih projekata i kako se naglašava ponudi najviši kvalitet.
Kako bi se još više približili tom cilju Shopycode i Degordianov su postali jedan razvojni tim.
Shopycode je počeo sa radom 2020. godine i u samo nekoliko godina postao je jedan od lidera u e-commerce developmentu sa portfoliom klijenata iz celog sveta, kao i sa realizovanim projektima koji variraju od jednostavnijih web prodavnica do kompleksnih višegodišnjih implementacija.
Ovakav uspeh ostvarili su zahvaljujući ambicioznom timu stručnjaka koji se specijalizovao za Shopify rešenja, istovremeno pristupajući svakom klijentu individualno kako bi se prilagodio njihovim specifičnim potrebama i ciljevima.
NOV IGRAČ NA TRŽIŠTU
Kako se ocenjuje, na tržištu se pojavio novi snažan igrač koji klijentima može ponuditi najbolja rešenja iz područja digitalne produkcije i pratiti ih kroz sve faze razvoja, implementacije i optimizacije kao i rasta.
E-commerce je već godinama jedna od najbrže rastućih digitalnih grana, a u pandemiji je njegova važnost dodatno porasla.
S obzirom na to da se rast e-trgovine u poslednjih deset godina i više nego učetvorostručila, možemo zaključiti kako je to po mnogo čemu najsnažnija grana digitalne produkcije, stoga ne čudi fokus Shopycode-a i Degordiana upravo u ovom području.
STVARANJE JAKOG TIMA ZA DIGITALNU PRODUKCIJU
S jedne strane, Degordian ima dugogodišnje iskustvo u izradi različitih digitalnih rešenja: aplikacija, web stranica i alata, uvezanih s UX i UI rešenjima te progresivnim dizajnom; s druge strane, Shopycode je usko specijalizovan za e-commerce te poseduje snažan development tim.
Zajedno čine kolektiv vrhunskih stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom koji može ponuditi 360 rešenja u sferi digitalne produkcije i na najkompleksnijim projektima, a koje bi voleli da imaju najviše u svom portfoliu.
„U svakoj od prethodnih godina, Shopycode je beležio rast veći od 100% u svakom smislu, a zajedno sa tim rasla je i potreba naših korisnika da pored development-a za koji smo specijalizovani, pružamo i druge usluge koje čine deo e-commerce sistema“, kaže Darko Đoković, osnivač Shopycode-a.
„E-commerce nam je jedna od najbitnijih vertikala, pa samim tim želimo da što više vežemo svoj rast upravo uz ovu granu digitalne produkcije, kroz kreiranje e-commerce rešenja, ali i kroz sam rast e-trgovine. Nikad nam nije bio cilj da napravimo prosečan webshop, cilj nam je da napravimo izvanredno iskustvo za samog korisnika i brzorastuće poslovanje za klijenta“, rekao je Daniel Akerman, predstaqvnik Degordiana.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE