Digitalni lek za poslovanje posle korona virusa

ADRUM Group

Globalna pandemija virusa korona pokazala je važnost onlajn poslovanja, ali je i ubrzala promene tradicionalnih obrazaca kada je u pitanju pružanje usluga klijentima ili kupcima. 

Iako kriza izazvana virusom korona tek uzima zamah, posledice zaustavljanja ekonomija već se naziru. Svetska trgovinska organizacija (STO) predviđa da će se promet robe na globalnom nivou u 2020. godini strmoglaviti za 32 odsto, ukazujući na to da će trgovina uslugama biti najdirektnije pogođena posledica globalne pandemije. 

Međutim, ne važi to baš za sve usluge, a ne mora da važi ni za svu robu. U STO ukazuju na to da je „procvetala e-trgovina u uslugama koje mogu da budu ostvarene elektronskim putem“, uz dodatak da potražnja za njima naglo raste. 

To pokazuje da veliki sistemi, poput banaka, osiguravajućih kuća, kompanija koje pružaju usluge drugim preduzećima ili pak državne uprave, moraju da se prilagođavaju i da ulažu u onlajn prodaju i pružanje podrške posetiocima sajta. Ovim se obezbeđuju za nove talase pandemije, ali i ispunjavaju potrebe potrošača, jer 97 odsto njih smatra da je korisnički servis važan pri izboru brenda koji će koristiti.

Tu dolazimo do Liweby softvera, koji vam omogućava komunikaciju sa posetiocima putem live chat-a, audio i video poziva, kao i zajedničke sesije (co-browsing) u kojima operater ima uvid u ekran, miš i ponašanje posetilaca, uz mogućnost da preuzimanjem funkcije miša dovede posetioca do tražene stranice ili informacije, kao i da mu pomogne prilikom ispunjavanja raznih formi. Prednost Liweby-a je u tome što, za razliku od nekih drugih softvera, nudi odgovore na sve probleme u vidu jednog rešenja

Između ostalog, Liweby je jedini softver ove vrste u ovom delu Evrope koji je razvijen u Srbiji, u okruženju ljudi koji razumeju regionalno tržište i stvarne potrebe kompanija koje funkcionišu na ovom tržištu.

Kako uz Liweby da povećavate produktivnost

Liweby je odgovor na pitanje kako da od sajta napravite najprofitabilniju prodavnicu ili najproduktivniju ekspozituru. Uz pomoć ovog rešenja možete posetiocu da pružite kompletnu informaciju o proizvodu ili usluzi za koju je zainteresovan, i to u momentu kada je za nju zainteresovan. 

Ukoliko koristite Liweby, posetilac vašeg sajta jednim klikom dolazi do brze pomoći. Nakon što zatraži pomoć, operater najpre šalje poruku posetiocu i proverava zahtev klijenta, uz ostavljenu opciju da li posetilac želi da uspostavi audio ili video poziv. Istovremeno, na posetiocima je da odluče da li žele da aktiviraju mogućnost deljenja ekrana i da operater preuzme kontrole tastature i miša od korisnika i da mu pomaže u navigaciji na sajtu ili prilikom ispunjavanja onlajn formulara.

Uz pomoć Liweby-a kontakt sa posetiocima sajta se podiže na mnogo viši nivo i posetilac ima iskustvo kao da je u vašoj prodavnici ili ekspozituri. To se postiže putem dopisivanja u zajedničkom, personalizovanom chat-u sa posetiocem, zatim putem audio ili video poziva, a na pozitivno iskustvo utiču i zajedničke sesije u vidu co-browsinga.

Ono što je jako bitno jeste to da tokom trajanja audio/video poziva operater i posetilac sve vreme ostaju na sajtu (oboje imaju uvid u aktivan sadržaj sajta), dok komunikacija traje u kontinuitetu bez ikakvih šumova, a sve mogućnosti koje nudi softver ostaju konstantno aktivirane i na raspolaganju.

„Ne čudi da u procesu prilagođavanja na 'novu normalnost' ekonomisti savetuju veća ulaganja u onlajn prodavnice i ekspoziture. Podaci agencije Polaris pokazuju da je prodaja elektronskih uređaja, nameštaja, aparata za domaćinstvo u SAD porasla za 22 odsto, dok je prodaja finansijskih usluga zabeležila rast od 19 procenata. Ono što vas u tom okruženju razlikuje od drugih jeste kvalitetna podrška posetiocima vaše onlajn prodavnice. Upravo zahvaljujući preusmeravanju svojih savetnika iz zatvorenih prodavnica na digitalne platforme putem kojih mogu da komuniciraju sa potencijalnim kupcima, kompanija kozmetičkih proizvoda Lin Qingxuan uspela je da u Vuhanu ostvari 200 odsto veću prodaju u poređenju sa istim periodom prošle godine. Ovaj recept može da se primeni na različite oblasti poslovanja, jer se ne radi o eskperimentisanju, nego o prilagođavanju novim potrebama tržišta, ali i novim navikama potrošača“, kažu u Liweby.

Liweby svojim pogodnostima otvara mogućnost da se efektnost na radu optimizuje. Ukoliko vaša kompanija ima fizičku prodavnicu ili ekspozituru, a istovremeno koristiti i Liweby softver, vaš zaposleni u momentima kada nema posetilaca sa kojima mora da komunicira licem u licem, može da se uloguje na platformu i da potom preuzima klijente u digitalnom prostoru, kao da su ušetali u fizičku radnju ili ekspozituru. 

Specifičnost Liweby-a u odnosu i na neka inostrana rešenja jeste sesija co-browsinga sa aktivnim audio/video pozivom. Co-browsing je najlakši način da rešite problem vaših klijenata, jer preuzimanjem kontrole operater može da obavi operacije u kojima se posetilac nije najbolje snalazio. 

Bankarske transakcije od kuće

Banke koje koriste Liweby softver dobijaju mogućnost da transakcije i usluge u celosti obavljaju putem video identifikacionog poziva. Sve što je potrebno jeste da klijent ima kameru na svom računaru ili telefonu. 

Korišćenjem ove pogodnosti Liweby softvera banke pružaju mogućnost svojim klijentima da obave transakcije iz svog doma, dok putuju ili iz sopstvene kancelarije. Klijenti tako više nemaju potrebu da čekaju da se na ekranu u vašoj ekspozituri pojavi njihov broj, nego sve što mu je potrebno može da obavi odlaskom na sajt banke i započinjanjem razgovora sa operatorom, odnosno bankarom. Klijent se identifikuje tako što pokazuje lični dokument, nakon čega može da obavi transakciju ili pak da dobije neku drugu bankarsku uslugu, kao i da postane novi lijent banke. Na ovaj način dobijate vrlo efikasnu digitalnu filijalu, koja se može pokazati vrlo značajnom u svetu u kojem ljudi žele da izbegnu gužvu ili da jednostavno uštede sopstveno vreme“, poručuju u Liweby.

U svim oblastima zadovoljstvo raste kada se koriste live chat-ovi, a to je primetno i u bankarskom i osiguravajućem sektoru, državnom sektoru, zdravstvu, telekomunikacijama, ritejlu... Ono najvažnije – 51 odsto korisnika će ostati sa vama ili će ponovo kupovati proizvod/uslugu od vas, ukoliko mu je ponuđena podrška u vidu live chat-a, navodi portal Kayako.

Analitika uz koju upoznajete klijente, ali i zaposlene

Oni koji implementiraju Liweby softver na svoj sajt, a to se može učiniti na svim uređajima i sistemima, dobiće jedan novi spektar i novu dimenziju upoznavanja sopstvenih klijenata, njihovih želja i na taj način će, pružanjem onoga što im je potrebno, steći veliku prednost u odnosu na konkurenciju.

То se postiže uz pomoć segmenta softvera koji smo nazvali „Live Progressive Analytics“. Zahvaljujući ovoj opciji operateru su u svakom trenutku dostupne informacije o trenutku kada je posetilac stigao na sajt, kada je poslednji put bio aktivan na sajtu, vreme prve posete sajtu, kao i poslednje, odakle dolazi, ali i sa koje platforme tj operativnog sistema i kojeg računara (desktop, tablet, telefon), ranije aktivnosti na vašem sajtu...

Nasuprot tome, svaki poslodavac zna koliko je važno da svi elementi sistema funkcionišu besprekorno, kako bi se postizao željeni rezultat. Iz tog razlog Liweby kroz komandnu tablu (dashboard) za operatere vam pruža mogućnost i nadzor samih operatera i informacije o tome kada su onlajn, koje su sve razgovore vodili, spisak obavljenih audio/video poziva, co-browsing sesija, ali vam se ostavlja i mogućnost da se direktno uključite u neku od sesija koje su u toku i direktno posmatrate performanse zaposlenih, stvarajući prostor za napredovanje i unapređenje rada zaposlenih.

Osim „Live“ statistike, sam sistem pruža mogućnost za detaljnu analizu rada i ponašanja, kako zaposlenih, tako i posetilaca. „Liweby“ vam pruža statistiku izveštaja po svim raspoloživim parametrima. Značajni podaci koji se dobijaju kroz Liweby statistiku mogu da budu izvezeni u nekom od rasprostranjenih formata (PDF, XLS, XLSX). Naravno, brojke mogu da budu predstavljene uz grafike, kako bi korisnik mogao lakše da ih sagleda.

Kako do Liweby-a?

Oni koji već sada koriste softvere kao što je Liweby stiču značajnu prednost u odnosu na konkurenciju u svojoj branši, jer će digitalni kupci znati da cene one koji im najviše štede vreme i pružaju najkvalitetniju onlajn uslugu.

Više o načinu funkcionisanja Liweby, detaljnim pogodnostima koje donosi njegova primena, kome je sve namenjen, možete pronaći i na zvaničnoj stranici softvera. Ukoliko želite da vam priredimo prezentaciju rada Liweby softvera i pružimo dodatne informacije o tome kako bi mogao da pomogne vašoj kompaniji da postane efikasnija i profitabilnija, možete nas kontaktirati na mejl: office@liweby.com.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara