„Dobar start“, talent program Nelt Grupe koji se već osam godina uspešno realizuje, od 2023. postaje krovni stipendijski program jedne od najuspešnih domaćih kompanija u domenu distribucije i logistike.
Kroz plaćenu praksu „Dobar start“ i ove godine mladima se pruža prilika da započnu karijeru u nekom od sektora kompanije, a ovog puta fokus je na distribuciji, logistici, finansijama, IT i strategiji.
Zahvaljujući tridesetogodišnjem iskustvu, Nelt Grupa kroz svoje programe prakse razvija i gradi lidere današnjice. Prethodnih sedam generacija polaznika „Dobrog starta“, kao i programa „Nelt Finansijska akademija“ i „Jesi li ti za Nelt IT“, već sada su nezamenljiva karika u Neltovom sistemu, a kompanija budućim polaznicima poručuje da od njih očekuje samo dobru energiju, nove trendove i sveže ideje.
„Činjenica da je 95% praktikanata nakon programa pronašlo mesto u našoj kompaniji, govori u prilog kvalitetu ovih, s pažnjom koncipiranih programa, ali i korporativnoj kulturi, posvećenosti kolega i prijatnom radnom okruženju,“ rekla je Marija Vidojević, supervizor za selekciju i privlačenje kadrova.
Kroz praktične projekte, treninge, radionice i rad sa mentorima, polaznici programa „Dobar start“ će imati priliku da se usavršavaju u segmentu koji je predmet njihovog interesovanja i steknu širu sliku o ukupnom funkcionisanju internacionalnih poslovnih sistema.
„Program „Dobar start“ omogućava da igraš sa „velikim igračima“ i staneš rame uz rame sa kolegama o kojima si slušao da su najbolji u svom poslu. Ono što je najvažnije, svako od njih je dovoljno otvoren, na raspolaganju za bilo kakvu pomoć i nesebično prenosi znanje,“ ističe Saša Stevanović, menadžer prodaje za ključne kupce i polaznik pete generacije Dobrog starta.
Nelt Grupa jedan je od najuspešnijih poslovnih sistema u Adria regionu na polju logistike i distribucije robe široke potrošnje, duvanskih, farmaceutskih i kozmetičkih proizvoda. Kao internacionalna grupacija zapošljava 5.500 ljudi u 18 kompanija, na 12 tržišta u Evropi i Africi. Lidersko mesto i uspesi postignuti tokom 30 godina poslovanja rezultat su konstantnog ulaganja u edukaciju i razvoj zaposlenih, inovacije i primene novih tehnologija, a inkluzivna i otvorena korporativna kultura zaštitni je znak kompanije.
Neplaćene kućne poslove u Srbiji kao jedino zanimanje obavlja gotovo 460.000 ljudi, od kojih je svaki osmi muškarac (njih ukupno 73.485), ukazuju podaci iz poslednjeg popisa stanovništva. Iako se broj žena „...
Srbija nema dovoljno šuma, odnosno biomase, kojom bi mogla da obezbedi grejanje za građane, ocenio je predsednik Udruženja za daljinsko grejanje Srbije Dejan Stojanović.
On je na konferenciji "Ubrzanje pr...
Obim trgovine na malo u evrozoni porastao je za 0,8 odsto u martu, u poređenju sa februarom ove godine. U istom periodu obim trgovine na malo u Evropskoj uniji je porastao za 1,2 odsto.
Prethodno je u febru...
Trag fondacija je danas pozvala organizacije koje su zainteresovane za sprovođenje kampanja javnog zagovaranja iz oblasti ekologije, omladinskih politika i upotrebe javnih prostora da se do 22. maja prijave ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok