Srbija

06.11.2020. 10:43

Saopštenje

Autor: Nova Ekonomija

Dodeljene nagrade KAKTUS 2020

Foto: Promo

Srbija

06.11.2020. 10:43

Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na šestom festivalu integrisanih komunikacija „KAKTUS 2020“.

Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 172 projekta, a kampanja „Godine su bitne“, koju je osmislila i realizovala agencija Leo Burnett za klijenta Vip Mobile, proglašena je Integrisanom kampanjom godine – Grand Prix.

Ista kampanja osvojila je nagradu i u kategoriji Cross media integrisana kampanja, dok su agencija Leo Burnett i Vip Mobile osvojile nagradu i u kategoriji Execution – Dizajn za projekat „Zzzuper prepaid“.

Sa dva dobitnika, deset finalista i Grand Prix nagradom, Vip Mobile proglašen je četvrtu godinu za redom Oglašivačem godine. 

Agencija Ovation BBDO, sa osam finalista i tri dobitnika, proglašena je Agencijom godine.

Ovation BBDO osvojio je nagrade i u kategorijama Pojedinačni radovi – Interne komunikacije za kampanju „Nectar himna – Nije svejedno“, kao i u kategorijama Pojedinačni radovi – Video i Brand awarness intergisana kampanja za kampanju „Munchmallow brend film – Priča za sebe“, koja je rađena za klijenta Jaffa Crvenka.

Agencija New Moment New Ideas Company krunisana je sa dva priznanja, u kategoriji Pojedinačni radovi – Event za kampanju „SNEAKERVILLE“ (klijent: Sport Vision) i u kategoriji Pojedinačni radovi – Influencer marketing za kampanju „Telenor&Whatifness“, koja je rađena za klijenta Telenor Srbija.

Saatchi&Saatchi Beograd i Pozorište Puž osvojili su dve KAKTUS 2020 nagrade za kampanju „ChaTheater“ i to u kategorijama Pojedinačni radovi – Mobile i Content marketing. 

U kategoriji Pojedinačni radovi – TV nagradu je osvojila IKEA Srbija za kampanju „Fleka“, dok su zajedno sa agencijom SIVO, u kategoriji Pojedinačni radovi – BTL, osvojili priznanja za kampanju „IKEA Sleeping Festival“.

Represent Communications i The Coca-Cola Company osvojili su nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – PR za kampanju „Budimo =“.

 Projekat „Lansiranje Tuborg Xmas Brew ukusa“, koji su realizovali agencija Executive Group i Carlsberg Srbija, osvojila je priznanje u kategoriji Pojedinačni radovi – Social Media.

Banca Intesa nagrađena je za projekat „Smart rokovnik“ u kategoriji Pojedinačni radovi – Media, a u kategoriji Outdoor nagrađen je Mercator-S za kampanju „Verujemo u ideju – Novi Sad 2020“.

Popular Communications i Jaffa Crvenka nagrađeni su za projekat „1.000 hvala“ u kategoriji Direktni marketing, a Tuna Fish Studio odnela je pobedu u kategoriji Execution – Produkcija za kampanju „Lelo“.

Najbolja Profitna integrisana kampanja ove godine je „Plazma rituali“ kompanije Bambi, a najbolja Društveno odgovorna integrisana kampanja je „Quattro 2020“ kompanije Frikom. Najbolja Digitalna integrisana kampanja je „Dijamant – u sve se meša“ agencije Žiška i kompanije Dijamant. 

LunaTBWA Beograd i Pivara Trebjesa – Nikšićko pivo nagrađeni su za kampanju „Nikšićko Pivo – regionalna kampanja Amo popit po pivo“ u kategoriji Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište, dok je Mondelēz International nagrađen u kategoriji Adaptirana međunarodna integrisana kampanja za projekat „Milka Goodness“.

Agencija McCann Beograd nagrađena je u kategoriji Posebno priznanja LOCKDOWN integrisana kampanja za projekat „Thank you, doctors“. 

Nagradu KAKTUS Talents (powered by Delta Holding) osvojio je tim SAGA, koji su činili Sara Radović i Stefan Gajić iz agencije Direct Media United Solutions.

„Kao i prošle godine, KAKTUS 2020 ponudio je učesnicima kvalitetan i raznovrstan konferencijski program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija. Među glavnim predavačima ove godine bili su Renato Zandoná, Executive Creative Director, AKQA, São Paulo; Joao Flores, Chief Creative Officer, Dentsu Aegis Network Singapur; Sandra Bold, Global Creative Director, Publicis Italija i Elav Horwitz, SVP Global Innovation Director u McCann Worldgroup Njujork“, saopštili su organizatori.

Treći dan festivala započeo je promocijom drugog izdanja publikacije ADBOOKA, pod sloganom „The power is in you!“ i premijerom prvog dugometražnog dokumentarnog filma o razvoju advertising industrije u Srbiji, pod nazivom „Kreativni gen“. 

Više informacija o festivalu možete pronaći OVDE

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.