Vesti iz zemlje

01.06.2018. 10:55

NE

Autor: Nova Ekonomija

Dodeljene nagrade za Izabrani proizvod godine

U svečanoj dvorani hotela Crowne plaza hotela, po prvi put od dolaska u Srbiju održana je dodela nagrada za Izabrani proizvod godine popularni marketinški koncept koje dobijaju proizvođači čiji su proizvodi doživeli svojevrsno poboljšanje, a čiju su kvalitet prepoznali potrošači koji su učestvovali u istraživanju ACNielsena.

Ovaj marketinški koncept, nastao je sada već davne 1989. godine u Francuskoj, a utemeljio ga je Christian Le Bret, preduzetnik sa više od 26 godina iskustva u marketingu, koji je oznaku Izabrani proizvod godine zamislio kao priliku da kupca, odnosno potrošača stavi na prvo mesto.

Počelo je sa Španijom, da bi koncept kroz godine postao globalan i danas kao najveća svetska nagrada za nove, inovativne i kvalitetne proizvode postoji u više od 40 najrazvijenijih zemalja sveta.

Transparentno i nezavisno istraživanje javnog mnjenja kod potrošača, podrazumevalo je nacionalno reprezentativno glasanje putem web panela, a potrošači su se morali izjasniti kako su zadovoljni proizvodima koji su u poslednjih 18 meseci imali inovaciju u samoj formuli, funkcionalnosti ili ambalaži i pokazali promenu i poboljšanje.

Ispitanici su glasali u devet kategorija s područja hrane, proizvoda za čišćenje i proizvoda za ličnu negu, a inovativnost, privlačnost namera za kupovinu, bila su tri glavna pokazatelja koja su istakla ovogodišnje favorite.

Prestižnu oznaku za Izabrani proizvod godine dobili su sledeći proizvodi: Ariel Liquid, Maiovita delikatesni majonez, Paloma maramice Care linija, Lenor Nature, Jaffa napolitanke sa 80% fila, Pampers Pants, fair Lemon, Barilla testenine i ulošci Always Platinum.

Ovih 9 proizvoda-dobitnika u svojim kategorijama, krunisano je pečatom za Izabran proizvod godine te će se pod prepoznatljivom crvenom oznakom koja garantuje kvalitet, inovaciju i zadovoljstvo potrošača moći pronaći u narednih 12 meseci na policama Idea, Mercator i Roda širom Srbije.

„Ovo je velika stvar za našu zemlju i za naše proizvođače, dolazak marketinškog koncepta ovakvog kalibra potvrda je njihovog predanog rada kako bi svoje proizvode učinili još boljima“, izjavio je Dušan Đorić, Country manager za izabrani proizvod godine Srbija.

„Tržište Srbije svakako nam je zanimljivo, što zbog domaćih proizvođača, što zbog stranih multinacionalnih kompanija koje upravo u Beogradu imaju svoje sedište za Adria regiju,čestitam dobitnicama nagrade i verujem da će im ova nagrada pomoći pri ostvarivanju zadatih ciljeva“, izjavio je Filip Gelder predsednik i CEO izabranog proizvoda godine za ceo svet.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.