Ekonomski rezultati rada Beogradskog sajma u 2016. godini procenjuju se na 12,7 milijardi dinara vrednosti prodate robe i usluga, rečeno je na svečanosti povodom obeležavanja Svetskog dana sajamske industrije.
Lane je ukupno bilo 40 manifestacija sa više od 680.000 posetilaca, a ove godine će biti 48 sajmova i izložbi – navela je generalna direktorka Beogradskog sajma Danka Selić,
„Ovo je godina u kojoj slavimo 80 godina od osnivanja Sajma, i trudićemo se da potvrdimo slogan da je to ‘Mesto koje je video ceo svet’ jer je idealno za razmenu ideja i saradnju kao i stvaranje novih radnih mesta“, istakla je Selić.
Dodala je da u svetu izlagači i posetioci ukupno tokom sajmova i izložbi potroše 98 milijardi evra tako da je jasno koliko je rad sajamskih institucija važan za ekonomiju.
Direktor Sektora industrije Privredne komore Srbije Miroslav Lutovac je rekao da je „najbolji način da se sagleda šta i kako radi konkurencija svakako održavanje sajmova jer je tu najveća interakcija proizvodjača i kupaca“.