Srbija

19.06.2019. 16:08

Nova ekonomija

Autor: Ivan Stamenković i Nikola Vučković

Evo kako 19.000 radnika „Transformiše s(v)e“

Srbija

19.06.2019. 16:08

Društveno odgovorno poslovanje postalo je imperativ svake ozbiljne kompanije, pa tako i kompanija Pernod Ricard već devet godina organizuje globalnu inicijativu „Dan odgovornosti“ kada 19.000 zaposlenih širom sveta napušta svoje kancelarije i dan provodi radeći na terenu u 86 zemalja u kojima ova kompanija posluje.

Ove godine, glavna društveno odgovorna tema predstavništva u Srbiji bila je cirkularna ekonomija i reciklaža, a iz Pernod Ricard-a ističu da je njihova ambalaža u 99 odsto slučajeva staklena, te da ova akcija predstavlja investiciju koja će se vratiti nazad društvu.

„Mi na ovakve akcije ne gladamo kao na štednju, već kao na investiciju u budućnost planete na kojoj živimo. Današnja tema je moć reciklaže, a za nju smo se opredelili, jer je akutna u regionu i svetu. Reciklaža je jedan od četiri osnovna stuba u kompaniji Pernod Ricard, a ova akcija je pokazna vežba kojom želimo da poručimo da naša kompanija, koja pravi profit u ovoj zemlji, hoće da investira za dobrobit ove države i ljudi koji u njoj žive“, istakao je Vladimir Pavlović, Business Development Director kompanije Pernod Ricard Srbija.

PROČITAJTE JOŠ:

Ana Zlatanović, brend menadžerka u Pernod Ricard Srbija, navodi da ova kompanija svojim odnosom prema društvu i lokalnoj zajednici pokazuje da male promene mogu imati veliki uticaj na životnu sredinu i da je transformacija okruženja moguća jedino ako krenemo od sopstvenog primera.

 „Svaka ozbiljna kompanija treba da posluje na postulatima društvene odgovornosti i da ulaže kako u svoje zaposlene, tako i u zajednicu u okviru koje posluje. Ove godine, želeli smo da skrenemo pažnju javnosti na značaj mogućnosti upotrebe reciklaže u savremenom stvaralaštvu. U saradnji sa gospodinom Markom Lađušićem, profesorom sa Fakulteta primenjenih umetnosti, naši zaposleni učestovali su sa predstavnicima medija u kreiranju reciklažne klupe „Absolutno održiva umetnost“, navela je Zlatanović.

Skulpturu su potpisali svi učesnici u izradi, i izložena je na poznatom imanju „Zornića Kuća“, koje poseduje muzej na otvorenom.

 „Ovo je moj treći projekat sa kompanijom Pernod Ricard Srbija, a svaki od njih je ostavio trag na kulturnoj mapi grada. Uređivali smo fakultete, stvarali nove galerijske formate i osnaživali mlade talente. Ovogodišnjim projektom u prirodne ambijente unosimo savremene sadržaje sa reciklažom kao osnovnim elementom u radu“, izjavio je Marko Lađušić, profesor sa Fakulteta primenjenih umetnosti.

Kompanija Pernod Ricard, koja je svetski broj dva u oblasti vina i žestokih alkoholnih pića, različitim društveno odgovornim akcijama teži da doprinese očuvanju naše planete i da skrene važnost na društveno odgovorno poslovanje, jer se samo na taj način može s(v)e transformisati. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.