Kompanija G3 Spirits Srbija obeležava dvadeset godina poslovanja tokom kojih je izgradila reputaciju jednog od vodećih distributera vrhunskih alkoholnih pića u zemlji. Od osnivanja 2005. godine, G3 Spirits dosledno razvija snažne partnerske odnose sa globalnim brendovima a ekspertizom lokanih timova doprinosi unapređenju barske i koktel kulture u Srbiji uvek primenjujući društveno odgovornu praksu i standarde.
Povodom ovog jubileja, 22. decembra u Bioskopu Balkan, biće organizovana ekskluzivna proslava koja obećava nezaboravno iskustvo. Na događaju će nastupiti tri brand ambasadora, koji će predstaviti performanse za brendove Courvoisier – koji donosi duh autentične francuske elegancije i neponovljiv kvalitet, Jägermeister Manifest – premium standard i posvećenost kvalitetu koja ne pravi kompromise. Ujedno brand Jägermeister obeležava na globalnom nivou svoj 90. rođendan, što je bila dodatna prilika da kompanija G3 Spirits predstavi lokalnom tržištu. Takođe, deo programa je bio namenjen i trendovima miksologije, tokom čije sesije su predstavljeni brendovi Tito’s Vodka, Three Sixty Vodka i Thomas Henry tonik, kao vrhunski brandovi bez kojih nije moguće zamisliti i napraviti najbolje inovativne koktele.
Ovaj jubilej predstavlja ne samo proslavu poslovnog uspeha, već i priznanje doprinosu G3 Spirits-a razvoju barske scene i koktel kulture u Srbiji i regionu, stvarajući nova iskustva za profesionalce i ljubitelje vrhunskih pića. G3 Spirits teži da bude više od distributera – inovator i partner koji oblikuje tržište, odgovara na potrebe savremenih potrošača i širi svoj uticaj širom regiona, s ambicioznim planovima za 2026. i godine koje dolaze!