Srbija

18.04.2024. 14:37

Saopštenje

Autor: Nova Ekonomija

Galenika najavila nova partnerstva sa globalnim brendovima i ulaganje u proizvodnju

Srbija

18.04.2024. 14:37

Farmaceutska kompanija Galenika nastavlja strateško širenje portfolija kroz partnerstvo i ekskluzivni ugovor sa kompanijom Cantabria Labs, jednim od vodećih španskih proizvođača dermatoloških brendova. Na ovaj način Galenika preuzima generalnu distribuciju Cantabria Labs premium dermokozmetike, za tržišta Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije. Cantabria Labs posluje na 85 tržišta širom sveta, poseduje najviše standarde kvaliteta i proizvode koji su lideri u svojim kategorijama širom Evrope. 

Galenika je prošle godine, samo u Srbiji, lansirala 25 proizvoda, a tokom 2024. planira lansiranje čak 80 novih proizvoda. Akvizicija kompanije LifeMedic i partnerstvo sa italijanskim proizvođačem Pharmalife Reasearch, novi premium ugovor o saradnji sa Cantabria Labs iz Španije i ekspanzija sopstvenog portfolija Galenike – zajedno dodatno jačaju tržišnu poziciju kompanije, a potrošačima i pacijentima nude širok spektar savremenih i efikasnih farmaceutskih proizvoda najvišeg kvaliteta.

„Strateški smo fokusirani na osnaživanje Galenike kroz širenje sopstvenog portfolija i uspostavljanje partnerstava sa globalnim proizvođačima. Tokom prošle godine Galenika je pokrenula novi investicioni ciklus čiji je fokus dalje proširenje kapaciteta najsavremenije proizvodnje i zaštita životne sredine. Od 2023. godine je uloženo 18,8 miliona evra u razvoj 3 nove fabrike i rekontrukciju kompletnog internog vodovoda kojim se postiže ušteda potrošnje vode za 10 odsto. Kao i do sada, u skladu sa razvojnim planovima, nastavljamo sa investiranjem u digitalizaciju i dalji razvoj proizvodnih kapaciteta, uz širenje poslovnog prisustva na međunarodnim tržištima’’, izjavio je Rikardo Vian Markes, generalni direktor Galenike.

Foto: Galenika

Zajedno sa brigom o zdravlju, briga o ljudima je na vrhu prioriteta kompanije. Galenika kontinuirano ulaže u edukaciju i unapređenje uslova rada i bezbednosti zaposlenih. Ove godine je u planu i dodatno proširenje e-learning platforme za zaposlene, što je u skladu sa činjenicom da je Galenika kompanija eksperata.

U okviru internacionalizacije poslovanja, tokom prošle godine lansirani su proizvodi u Sloveniji i Hrvatskoj, a otvorena su i predstavništva za tržišta Češke i Slovačke, na kojima se prvi Galenikini proizvodi očekuju ove godine.

 

Foto: Galenika

Proces digitalizacije se nastavlja u kontinuitetu i doprinosi kvalitetu rada i poslovanja. Putem najsavremenije SAP Analytics Cloud platforme digitalizovana je analiza svih poslovnih procesa u kompaniji, što predstavlja unapređenje strateškog i operativnog planiranja poslovanja. U planu je uvođenje ISO 27001 standarda za upravljanje bezbednošću informacijama, kao i implementacija Digital Manufactoring platformi za dodatno povećanje efikasnosti i produktivnosti u proizvodnji. 

 

Farmaceutska kompanija Galenika osnovana je 1945. godine. Krajem 2017. godine, postala je deo NC Grupe (www.gruponc.net.br), koja obuhvata i EMS - najveću farmaceutsku kompaniju u Brazilu i jednu od najvećih farmaceutskih kompanija u celoj Latinskoj Americi. Galenika je na drugom mestu po tržišnom učešću u Srbiji, a proizvodi generičke lekove, dijetetske suplemente,  kozmetičke proizvode i medicinska sredstva. Strategija Grupe jeste razvoj Galenike kao moderne i fleksibilne kompanije, fokusirane na istraživanja i razvoj, koja konstantno radi na unapređenju svojih proizvoda za unapređenje zdravlja i kvaliteta života, na zadovoljstvo korisnika.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.