Srbija

10.12.2021. 16:43

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Generali otvorio nove prostorije da bi se klijenti osećali „kao kod kuće“ (FOTO)

Kompanija Generali Osiguranje je u svojoj poslovnoj zgradi na Novom Beogradu otvorila novu zonu za klijente, kao i prostor za svoje zaposlene gde će moći da održavaju sastanke, ali i da se odmaraju, druže ili pripremaju hranu.Novi koncept koj...

Foto: Generali Osiguranje

Srbija

10.12.2021. 16:43

Kompanija Generali osiguranje je u svojoj poslovnoj zgradi na Novom Beogradu otvorila novu zonu za klijente, kao i prostor za svoje zaposlene gde će moći da održavaju sastanke, ali i da se odmaraju, druže ili pripremaju hranu.

Prostorije za klijente, foto: Generali Osiguranje

Novi koncept koji je Generali predstavio podrazumeva novi pristup klijentima koji nije sterilan i formalan kakav je do sada bio uobičajan u svetu bankarstva i osiguranja, objašnjava Vladimir Domjan, menadžer za upravljanje nekretninama.

„Kada imate strogo poslovno okruženje i ako uradite strogo poslovni ambijent i enterijer, to suviše sterilno deluje prvo na zaposlenog, a zatim i na klijenta koji dolazi. Neformalnija atmosfera opušta i vas kao zaposlene i klijente koji dolaze koji na sastanak, što otvara nove vidike koji do tada možda niste ni mislili da će vam se otvoriti,“ objašnjava on.

Prostorije za klijente, foto: Generali Osiguranje

Novi prostor za klijente odaje utisak ulaska u dnevni boravak u kome klijent može da popije piće, sedne, ali u kome postoji i kutak sa decu sa bojankama i igračkama.

„Prostor je trebalo više da podseća na dom, na dnevni boravak, na neki neformalni karakter jer samim pozivanjem nekog u vaš dom, odnosno u dnevni boravak vi se približavate i stičete drugačiji utisak i sliku o tome,“ kaže Domjan.

Prostorije za zaposlene, foto: Generali Osiguranje

Zbog toga se kompanija trudila da prilikom uređenja prostora za klijente i zaposlene koristi što više prirodnih materijala.

„To je trebalo da bude što prirodnije i što jednostavnije i kada su u pitanju boje i kada je u pitanju dizajn.“

Prostorije za zaposlene, foto: Generali Osiguranje

Poseban izazov je bilo ovakav ambijent uklopiti u zgradu koja je građena 80-ih godina i kojom dominira mermer i materijali koji sada nisu toliko aktuelni, kaže Domjan.

On ističe da su sada reakcije veoma pozitivne, naročito što je novi koncept koji je Generali primenio potpuno drugačije od onoga na šta su klijenti navikli u svetu bakarstva i osiguranja.

Prostorije za zaposlene, foto: Generali Osiguranje

„Vi gde god da odete, u bilo koju ekspozituru, obično dobijete broj i imate šalter gde uzimate brojeve. Ovde toga nema. Veći je akcenat na kontaktu sa ljudima i živom pristupu nego da se ljudi tretiraju kao redni broj. Ljudski pristup je mnogo bitan u ovom pristupu i mi se trudimo da klijent bude u centru fokusa.“

Promena koncepta organizacije rada i radnog prostora bila je pre svega prouzrokovana pandemijom korona virusa kada je većina zaposlenih prešla na rad od kuće.

Prostorije za zaposlene, foto: Generali Osiguranje

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.