Srbija

28.10.2013. 09:33

Blic

Autor: Nova Ekonomija

Gergov: Završena kupoprodaja Dajrekt medije

Srbija

28.10.2013. 09:33

Bugarski biznismen Krasimir Gergov izjavio je da su završeni svi detalji u vezi sa kupovinom Dajrekt medije, čiji je prethodni vlasnik bio Dragan Đilas.
On u intervjuu listu „Blic“ rekao da je kupio 95 odsto akcija „Dajrekt medija“, a ostatak akcija ostaje u rukama menadžmenta. U toku je prenos vlasništva prema zakonskoj proceduri, a sve informacije o tome biće dostupne u APR-u (Agencija za privredne registre), nakon okončanja ovog postupka.
Gergov nije hteo da obelodani koliko je platio „Dajrekt mediju“. 
Na pitanje da li se plaši za njegovu investiciju, on je odgovorio odrečno, jer smatra da je Srbija pravna država koja ulazi u ozbiljne i zahtevne procese i reforme na putu prema evropskim integracijama. 
Gergov je rekao da mu je cilj da „Dajrekt medija“ postane lider na medijskom i oglašivačkom tržištu cele jugoistočne Evrope. 
„Multikom grupa“ lidera DS-a Dragana Đilasa, saopštila je 23. septembra da je članica te grupe, „Dajrekt medija“, postala deo medijske grupe bugarskog biznismena Krasimira Guergova. 
Kako je tada saopšteno, novi vlasnik je u medijskom poslu od ranih devedesetih godina i na bugarsko medijsko tržište je doveo najveće strane investitore. 
Vesna Pešić je sredinom septembra u „Utisku nedelje“ na B92 pozvala Dragana Đilasa i Čedomira Jovanovića da „prodaju svoje firme, ako hoće da budu u politici“, a Đilas je nakon toga rekao da već dugo pokušava da proda svoju firmu „Multikom“, ali da nema kupca. 
Dajrekt medija je kompanija za multimedijalne komunikacije iz Beograda, koja posluje u celom regionu. Ima oko 150 zaposlenih u 7 zemalja, a na svom sajtu navodi da se „2010. pozicionirala među 30 najjačih firmi u Srbiji“ i da je „lider u komunikacijskom i medija planiranju, kao i u zakupu medija u celom regionu“.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. I biologija se danas radi po informatickom modelu jer vise niko ne viri kroz mikroskop vec sve uvelica na ekranu racunara….pa ipak ne treba ukidati biologiju ili je proglasiti nza deo informatike ili za dizajn…..Ovaj covek zaista ne zna sta prica…jos kaze da je zadrzao Verbica i oni S.Markovic koja se sa mesta pomocnika za srednje bavila osnovnim obrazovanjem pokusavajuci da sve ubedi kako je moguce uvesti informatiku u skole koje nemaju mokri cvor a struju imaju samo povremeno….sve u svemu dalja megatrendizacija i zaglupljivanje dece….do juce su decu ubedjivali da ce svi biti menadzeri a sada da ce postati dizajneri….jednostavno samo hoce da potpuno upropaste drzavne skole kako bi pljackali roditelji prodajuci im diplome u privatnim skolama…najveselije je objasnjenja kako nije u sukobu interesa vlasnik privatne skole koji upravlja drzavnim…ni u jednoj visokorazvijenoj zemlji informatika nije obavezan predmet u osnovnoj skoli a u vecini se nastava tehnike prosiruje dodatnim fondom casova…naravno kod nas hoce naopako jer su valjda pametniji od Nemaca npr….ponizavajuce je za jedan narod da mesto ministra prosvete zauzima covek koji ne vlada ni osnovnim pojmovima( TEHNIKA, DIZAJN , INFORMATIKA itd.) Jedino sto je umeo da radi je prodaja diploma neodgovornim roditeljima cija deca nisu u stanju da zavrse normalnu drzavnu gimnaziju pa ih salju u privatnu…Ova prosvetna stvarnost je nadmasila i mastu Branislava Nusica…ovaj stampa diplome u gimnaziji , sledeci ministar je onaj Mica megatrend jer raste dete pa ce valjda posle onakve gimnazije na onakav fakultet….jedina svetla pojava je prof.Lipkovski koji se u NPS koliko toliko suprostavlja glupostima ovih sarlatana cija jedina delatnost je kupljenje novca po zakonom nazalost legalizovanoj korupciji u tkzv. privatnom obrazovanju

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.