Vesti iz zemlje

27.01.2016. 10:32

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Gornji Milanovac: Niži računi za grejanje zbog loše usluge

Predsednik Opštine Gornji Milanovac Milisav Mirković uputio je zahtev Javnom komunalnom preduzeću da za 25 odsto umanji januarske račune zbog slabog grejanja.
Pre tri dana, 850 stanova, čija je kotlarnica u Železničkoj ulici, nisu imali grejanje 31 sat zbog havarija na kotlovima i pregorevanja elektromotora.
Predsednik opštine ističe da je 15. januara Komunalnom preduzeću naložio da bude pripravno u slučaju kvarova na grejanju i spremno da hitno preduzme sve mere u slučaju bilo kakve havarije. 
„Očito se nije se postupilo u skladu sa ovim nalogom, iako su obezbeđene sve finansijske mogućnosti i zahtevam od direktora da se utvrdi odgovornost za propuste“, izjavio je Mirković za agenciju Beta. 
„Građani su koristili druge izvore energije i boravili u hladnim stanovima uz dodatne troškove, zbog čega zahtevam od rukovodstva preduzeća da januarski računi budu umanjeni za 25 odsto“, rekao je Mirković. 
Direktor Komunalnog preduzeća Rajko Nešković izjavio je da će računi biti umanjeni za taj iznos i da su blagovremeno preduzete sve mere da grejanje funkcioniše bez kvarova, ali se događaju nepredvidivi slučajevi. 
„Sistem je izuzetno dotrajao, zbog čega pucaju cevi, pregorevaju elektromotori kojih nema na tržištu, ne možemo da ih kupimo kao rezervu, zbog čega angažujemo majstore iz drugih krajeva Srbije“, rekao je Nešković.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Dobijaju pozive ljudi sa 300-400e mesečnih primanja, da plate 80% svih prihoda 6 godina unazad. Ovo se neće dobro završiti!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.