Srbija

25.09.2018. 10:57

B92

Autor: Premijerka Srbije Ana Brnabić

Gradi se najteži deo mosta preko Save kod Ostružnice

Srbija

25.09.2018. 10:57

Izgradnja mosta preko Save kod Ostružnice ulazi u finalni i najteži deo koji će biti izgrađen po vrlo specifičnoj metodi.

Kako je za Prvu TV objasnio Dragan Jocić iz Puteva Srbije, delovi mosta će biti porinuti kao brodovi do mesta na mostu gde će se potom montirati i stavljeni u svoju konačnu poziciju.

„Susreli smo se sa velikim inženjerskim izazovom, a to je izgradnja čelične konstrukcije mosta preko Save kod Ostružnice od 600 metara. Najveći raspon je 200 metara a svi ostali su 100 metara“, naveo je Jocić.

Prema njegovim rečima, biće primenjene tri vrste montaže mosta.

„Jedna je sa desne obale naguravanje konstrukcije u dužini od 190 metara, na drugim stubovima se postavljaju tzv. bazni komadi gde se dodaju po par komada sa strane, a između prostori biće popunjeni sa našim plovilima, mesto proizvodnje tog dela čelične konstrukcije je brodogradilište Beograd. Kada budu gotovi biće porinuti kao brodovi, dovučeni dovde, postavljeni u poziciju za montažu i podići će se u svoj konačni položaj“, objasnio je Jocić.

Što se tiče rokova za izgradnju, oni se poštuju i most bi do maja sledeće godine trebalo da bude izgrađen i pušten u saobraćaj, naveo je Jocić.

Most je dugačak tri kilometra, od čega je dva kilometra mostovska konstrukcija.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.