Izgradnja mosta preko Save kod Ostružnice ulazi u finalni i najteži deo koji će biti izgrađen po vrlo specifičnoj metodi.
Kako je za Prvu TV objasnio Dragan Jocić iz Puteva Srbije, delovi mosta će biti porinuti kao brodovi do mesta na mostu gde će se potom montirati i stavljeni u svoju konačnu poziciju.
„Susreli smo se sa velikim inženjerskim izazovom, a to je izgradnja čelične konstrukcije mosta preko Save kod Ostružnice od 600 metara. Najveći raspon je 200 metara a svi ostali su 100 metara“, naveo je Jocić.
Prema njegovim rečima, biće primenjene tri vrste montaže mosta.
„Jedna je sa desne obale naguravanje konstrukcije u dužini od 190 metara, na drugim stubovima se postavljaju tzv. bazni komadi gde se dodaju po par komada sa strane, a između prostori biće popunjeni sa našim plovilima, mesto proizvodnje tog dela čelične konstrukcije je brodogradilište Beograd. Kada budu gotovi biće porinuti kao brodovi, dovučeni dovde, postavljeni u poziciju za montažu i podići će se u svoj konačni položaj“, objasnio je Jocić.
Što se tiče rokova za izgradnju, oni se poštuju i most bi do maja sledeće godine trebalo da bude izgrađen i pušten u saobraćaj, naveo je Jocić.
Most je dugačak tri kilometra, od čega je dva kilometra mostovska konstrukcija.