Iz EPS uveravaju da će sve opravdane reklamacije na decembarske troškove biti uvažene. Počinju dodatne kontrole očitavanja, ali i unošenja novih podataka.
Nezadovoljni potrošači koji su za decembar dobili basnoslovno visoke račune za struju poslali su 6.323 žalbe u Elektroprivredu Srbije, pišu Večernje novosti.
Iz EPS uveravaju da će svaka opravdana reklamacija biti uvažena. Od juče su čitači krenuli na teren, pa slede i dodatne kontrole očitavanja potrošnje električne energije, a ponovo će se proveravati i unošenje podataka u sistem kako bi se izbegli ponovni „gafovi“.
„Broj reklamacija na decembarske račune je 6.323, što je svega 0,18 odsto od ukupnog broja od 3,5 miliona kupaca“, tvrde u EPS i dodaju da im je cilj da svi potrošači budu zadovoljni i da niko ne bude oštećen.
Ni jedan od najhladnijih januara u poslednjih 50 godina nije mogao da rashladi usijanu atmosferu u „Elektroprivredi Srbije“ tokom proteklih 15 dana zbog problema sa računima za struju. Tako su rudari, energetičari i monteri EPS prošlog meseca imali dodatne muke jer se dnevna potrošnja struje približila rekordu iz februara 2012. godine. Prosečna temperatura od minus 3,6 stepeni Celzijusa u Beogradu najhladniji je zabeleženi januar od 1964. godine kada je upisan prosek od čak minus 5,5 Celzijusa.
Konkretno, 10. januara, kada je u nekim delovima Srbije minus dostizao i 33 stepena Celzijusa, potrošnja struje iznosila 138 miliona kilovat-sati, što je 20 odsto više nego istog datuma prošle godine.
„Potrošnja električne energije tokom decembra 2016. i januara 2017. godine veća je za 560 miliona kilovat-sati u odnosu na period pre godinu dana“, kažu u najvećem javnom preduzeću. – Povećanje potrošnje električne energije u decembru i januaru kretalo se od 10 do 20 odsto zavisno od temperaturnih razlika.