Šoljica domaće kafe i pored nje čašica šljivovice tradicionalni je duet dobrodošlice u našem narodu. A kada tradicija inspiriše inovacije nastaje nesvakidašnji spoj kao što je Grand Vesela – kafa sa aromom šljivovice. Reč je o popularnom svetskom trendu, ali na srpski način.
Na tržištu specijalitetnih kafa praktikuje se jedinstven način prirodnog aromatizovanja zrna tako što pre prženja odleže u bačvama u kojima je stajao viski ili rum. Kada umesto viskija uzmete hrastovu burad u kojoj je prethodne tri godine dozrevala premium „Branko” šljivovica od čačanske rodne šljive, dobili ste pravu domaću kafu s karakterom našeg naroda.
Vesela je nastala primenom posebnih tehnika koje podrazumevaju ručno ubacivanje zrna u burad hrasta, gde tokom četiri nedelje upijaju arome našeg podneblja. Autentičan ukus kafe dodatno je naglašen pažljivim prženjem i mlevenjem. Specijalno dizajnirana limenka Grand Vesele sačuvala je eksploziju aroma koju ne bi trebalo da propusti nijedan pasionirani ljubitelj kafe.
U svakom gutljaju Grand Vesele dominiraju slatkaste arome šljive i čokolade, dok drvenaste arome hrasta pružaju punoću i eleganciju. To nije kafa koja se pije usput i na brzinu. Za ovaj ritual poželećete da odvojite vreme, bilo da je ispijate sami ili u intimnoj degustaciji udvoje (na Dan zaljubljenih). Vesela je kafa uz koju se slavi i nazdravlja u društvu dragih ljudi. Kucnite se šoljicama uz jedno glasno „živeli“.
Kafa je kod nas i sastavni deo rituala darivanja, a luksuzna limenka Vesele, dostupna u ograničenoj količini u Maxi marketima, poklon je koji će svakome izmamiti osmeh. Iznenadite svoje bližnje kafom sa srpskim karakterom, jer Vesela je jedna autentično naša priča koja na lep način povezuje prošlost i budućnost.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Putem sajta spasimovoćare.com organizovana je akcija "Spasimo voćare" putem koje se povezuju mali proizvođači voća i kupci. Naime, kupci mogu da kupe domaće proizvode po nižim cenama nego na pijaci ili u mar...
NCR Voyix (bivši NCR) započeo je svoje poslovanje u Srbiji 2011. godine kao mali centar za korisničku podršku sa 300 zaposlenih. Tokom dvanaest godina, broj zaposlenih je dostiga više od 5.000 ljudi. NCR se ...
Proizvođač čelika Arselor Mital (ArcelorMittal) iz Luksembura je objavio da svoju čeličanu i rudnik gvožđa u BIH prodaje grupi Pavgord iz Republike Srpske, piše francuska agencija AFP.Kompanija je saopšt...
Danas je Evropski solarni dan, inicijativa koju je pokrenula organizacija SolarPower Europe, u saradnji sa više od 50 udruženja širom kontinenta među kojima je i Udruženje OIE Srbija.Najduži i najsvetlij...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok