Srbija

02.04.2018. 11:56

NE

Autor: Nova Ekonomija

HEINEKEN Srbija – održivo poslovanje kao merilo uspeha

Srbija

02.04.2018. 11:56

Kompanija HEINEKEN Srbija povećala je upotrebu domaćih sirovina za proizvodnju piva za 150% od 2010. godine, dok je potrošnju vode u proizvodnji smanjila za 20% u poslednje dve godine.

Osim toga, 12% od ukupnog broja Heineken® objava u medijima posvećeno kampanjama o važnosti odgovorne konzumacije alkohola, podaci su iz objavljenog izveštaja Poruka u boci (Message in the bottle) koji predstavlja rezultate Kompanije za 2017. godinu na temu održivosti u okviru HEINEKEN-ovog programa Stvaramo bolji svet.

„Za nas održivo poslovanje podrazumeva kompletan lanac vrednosti od ubranog zrna ječma do poslužene čaše piva. Velike uštede smo postigli od kako smo došli na ovo tržište ali pred nama je još mnogo posla. Sledeći korak je da nakon 2020. godine definišemo novu strategiju i postavimo još više ciljeve, jedan od njih je drastično smanjenje emisije CO2 u okviru HEINEKEN-ovog programa Izbaci C (Drop the C – ugljenik)“, izjavio je Viktor Gilhofer, direktor kompanije HEINEKEN Srbija.

Poruka u boci predstavlja deo integrisane strategije održivosti Stvaramo bolji svet koju kompanija HEINEKEN globalno implementira od 2010. godine. Ovom strategijom obuhvaćeni su najvažniji projekti na području društvene odgovornosti, od zaštite izvora pitke vode, smanjenja emisije ugljen-dioksida, održive nabavke, promovisanja odgovorne konzumacije, zaštite zdravlja i sigurnosti na radu, do saradnje sa lokalnom zajednicom.

Za više informacija o HEINEKEN  putovanju Stvaramo bolji svet posetite ovaj sajt: www.theheinekencompany.com/sustainability

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.