Organizacija HR World od 23. do 27. novembra po drugi put organizuje najveći HR događaj u regionu, pod nazivom HR WEEK, koji će okupiti profesionalce iz oblasti ljudskih resursa. Usled izmenjenih uslova poslovanja, ovogodišnji HR WEEK će biti realizovan kao virtuelni događaj na sajtu hrweek.rs.
Tema ovogodišnjeg ekskluzivnog petodnevnog događaja „HR DNA: Identity Crisis“, sa tematskim danima: Strategic HR | People-Centric HR | Innovative HR | HR Development | C-Level Day, u okviru kojih će učesnici imati priliku da čuju više od 150 HR eksperata iz 20 zemalja.
Neki od njih su Joy Monsma (Kanada), Slavko Carić (Srbija), Enrique Rubio (SAD), Predrag Zlatković (Holandija), Stela Lupushor(SAD), Emina Hodžić (BIH), Angelina Djadjeva (Bugarska), Littal Shemer Haim (Izrael), Hacking HR (Chapters Sofia, Sarajevo, Ljubljana, Zagreb).
Pored govornika i organizacija podrške (privredne komore, strukovna udruženja), događaj je podržao veliki broj partnera poput Vip Mobile, Coca-Cola HBC Srbija, Bosch, Delhaize Serbia, Siemens, Trizma, Telenor, PMI, Erste Bank, Bambi, Levi9, Hemofarm, SAGlobal, Zuhlke i drugi.
Svakog konferencijskog dana učesnicima će biti dostupna i HR Expo Zona, u okviru koje će vodeće HR agencije predstaviti svoje proizvode i usluge sa specijalnim benefitima za učesnike.
HR WEEK organizuje HR World, zajednica HR profesionalaca Adria regiona, koja predstavlja inovativni koncept za jačanje HR struke kroz deljenje znanja i povezivanje različitih zainteresovanih strana. „Cilj organizacije je transformacija HR funkcije iz nekadašnje kadrovske u savremenu, inovativniju i humaniju poslovnu funkciju sa strateškim uticajem“, dodaju organizatori.