Kada krajem sledeće godine švedska kompanija Ikea u Srbiji primi prve kupce, ono što će za početak razlikovati našu Ikeu od ostalih biće prodaja džezvi za kuvanje domaće kafe, pišu Večernje novosti.
Ovakve džezve nisu deo standardnog „Ikeinog“ asortimana, ali s obzirom na to da ih u Srbiji koriste u svakom domu, kako otkriva Davorka Pazanin, direktorka za prodaju „Ikee“ za jugoistočnu Evropu, zato su i uvršćene u ponudu.
„Svaka robna kuća ima oko 9.200 proizvoda, od toga 7.000 artikala isti su svuda na svetu“, naglašava direktorka prodaje Pazanin.
Ostatak je prilagođen navikama i ukusima pojedinih tržišta.
„Na primer, u Severnoj Americi se koriste jastuci koji su različite veličine u odnosu na one u Evropi. U Aziji, moramo uzeti u obzir specifičnosti načina na koji ljude sede i posuđe koje koriste. Osim toga, trudimo se da na svakom tržištu imamo oko dodatnih 2.000 artikala koji su posebni za tu zemlju. Tako smo za Srbiju naručili džezve za domaću kafu“, objašnjava ona.
Ponuda, kao i prateći sadržaj robne kuće u Beogradu, biće najviše nalik na one u regionu, s nekim izuzecima. To podrazumeva pun asortiman i sve dodatne sadržaje, restoran za kupce s 500 mesta, prodavnicu švedske hrane, bistro, igraonicu za decu…