Startapi treba da traže investitore koji imaju sličan sistem vrednosti ali ne razmišljaju isto, a ulagači veoma mnogo cene kada je neko sposoban da uči, kaže strateška liderka u prodaji, marketingu i poslovanju Tijana Rackov.
Ona je kazala da ni dobar proizvod neće privući investitore ako oni nastupe „kao da znate sve i da vam ne treba nikakva pomoć“.
„Ako oni ne misle da ste vi neko s kim mogu da sarađuju i ko će prihvatati ideje i sugestije, ja mislim da tu od finansiranja neće biti puno vajde“, rekla je Rackov za podkast Impakt Haba Beograd, koji možete slušati na sajtu Nove ekonomije.
Dodala je da za saradnju treba tražiti osobe koje dele vaš sistem vrednosti, ali ne razmišljaju isto kao vi, jer se onda mogu imati zdrave debate.
„I investitori koje tražite treba da budu na sličnom sistemu vrednosti ali ne da razmišljaju isto kao vi, da možete da uđete u njihov um i da izvučete beneficije iz svega toga“, rekla je ona.
Ceo podkast možete poslušati OVDE.