Inženjer geologije Zoran Đajić, koji je bio angažovan na rekonstrukciji Železničke stanice, uputio je još jedno otvoreno pismo Vladi Srbije u kom postavlja pitanja institucijama u vezi sa dokumentacijom i padom nadstrešnice u Novom Sadu.
Njegovo pismo prenosimo u celosti:
„Nemoj pa se ne boj“ to su nam ponavljali od malih nogu – mislite o tome.
Tim povodom pišem još jedno moje Otvoreno pismo, ovaj put Vladi Republike Srbije – iliti sramoti naroda srpskog.
1. Kako tumačite informaciju da u građevinskim dnevnicima sa gradilišta rekonstrukcija zgrade železničke stanice u Novom Sadu nedostaju podaci o radovima koji su izvršeni i nedostaju potpisi nadzornih organa?
Objavite imena i prezimena odgovornih i falsifikatora dnevnika.
2. Kako tumačite informaciju da su se cene određenih pozicija, izvođenih tokom radova na pomenutom objektu, od najnižih podizvođača , pa preko nekoliko njihovih nadređenih takozvanih izvođača (ili koruptivnih kompanija – primedba autora), do konačne fakture ka našoj državi kao investitoru, uvećale dva do pet i više puta?
Objavite listove građevinskih knjiga i ugovore između svih aktera na rekonstrukcija zgrade železničke stanice u Novom Sadu.
3. Kako tumačite informaciju da firme Starting d.o.o iz Batajnice i Deko tim iz Beške, koje su izvodile radove na betoniranju površine nadstrešnice i zastakljivanju otvora na njoj, a zbog čega se nadstrešnica urušila i ubila 15 naših građana, još uvek nisu deo istrage?
Objavite sve građevinske dnevnike, zapisnike i sva ostala dokumenta u vezi projektovanih i izvedenih radova na nadstrešnici ispred ulaza u zgradu (krilo B) železničke stanice Novi Sad.
4. Kako tumačite informaciju da se na Vašem čelu nalazi osoba koja je nesumnjivo, kao bivši gradonačelnik Novog Sada, bila upletena u koruptivne radnje tokom rekonstrukcije zgrade železničke stanice u Novom Sadu?
Objavite sva dokumenta o angažovanju firmi iz Novog Sada koje su u više navrata učestvovale u radovima na čišćenju i „šminkanju“ zgrade i nabavku i montaži opreme za rasterivanje golubova, a koje su odredjene radove radile više puta (podrazumevam da objavite i finansijske izveštaje koliko im je puta plaćano za tu vrstu radova).
5. Kako tumačite informaciju da je sva ovlašćenja Vlade Republike Srbije i Tužilaštva Republike Srbije, a u vezi zločina ubistva 15 naših građana ispred zgrade železničke stanice Novi Sad, preuzela jedna osoba koja za to nema nikakva ovlašćenja, a zove se Aleksandar Vučić?
Odgovorite nam ko je i kada dotičnoj osobi dozvolio da ima uvid u dokumenta koja su predmet istrage ubistva 15 osoba kao posledica pada nadstrešnice zgrade železničke stanice u Novom Sadu.
6. I konačno pitanje za Tužilaštvo za organizovani kriminal: Da li ste spremni da ispratite tokove novca – projektovana cena troškova rekonstrukcije železničke stanice Novi Sad je oko 3,5 miliona evra, a plaćeno je 16 milona evra … mislite o tome – ovaj put nije „Samo vas gledamo“ znamo da sve ovo znate, treba da odmah reagujete, a ako ne, naroda Srbije treba, sa strahopoštovanjem da se plašite! Došlo je vreme naplate dugova!
Evo ko su bili podizvođači na železnici – spisak više od 60 firmi