Srbija

27.06.2016. 13:41

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Ispitaće se prijave građana o fantomskim šlep službama

Srbija

27.06.2016. 13:41

Ministarstvo građevine, saobraćaja i infrastrukture iniciralo je za sutra sastanak sa ministarstvom policije i Auto moto savezom Srbije kako bi se ispitale prijave građana o pojavi fantomskih šlep službi na korodoru 10.

Ministarka Zorana Mihajlović je rekla da su inspekcije stalno na terenu i da se očekuju informacije o tome koji je broj građana iz Nemačke oštećen.

Ona je rekla da je najbitnije da se vidi šta mi kao država možemo da uradimo da bi se taj problem rešio.

„Nismo ni prva ni poslednja država gde se takva situacija dešava ali je neophodno da se to predupredi jer je bitno da imamo što veći protok automobila“, rekla je Mihajlović.

Ona je podsetila da je prošle godine koridorom 10 kroz Srbiju prošlo 2 miliona automobila više, dodavši da je nama u interesu da ih bude što više i da ovakve situacije nikome ne prijaju.

Kada uporedite odlazak u Grčku kroz Srbiju koridorom 10 ili kroz Bugarsku i Rumuniju koridorom 4, u drugom slučaj to je 100 kilometara duže i tri puta skuplje u oba pravca zbog čega je naša zemlja pogodan pravac za prolaz, objasnila je Mihajlović.

Ona je izrazila nadu da se ovakve situacije više neće dešavati kada budemo imali video nadzor na putu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Prvi korak na putu izgradnje svih objekata, pa i saobraćajne infrastrukture je izrada Studije izvodljivosti koja treba da pokaže, da li nam se isplati graditi planiranu saobraćajnu infrastrukturu ili ne. Pošto pri izradi Studije izvodljivosti saobraćajne infrastrukture »glavnu« reč mora da ima saobraćajna struka, koja se inače ne izučava na Pravnom fakultetu, više je nego očigledno, kako se donose odluke o izgradnji saobraćajne infarastrukture u Srbiji. Zato nije ni čudo, da je; dokumentovano, cena izgradnje auto-puteva po km i u zavisnosti od težine terena u Sloveniji i Hrvatskoj više nego dva puta manja nego u Srbiji. Pri tome treba napomenuti, da se za izgradnju auto-puteva u Sloveniji i Hrvatskoj raspisuju javne nabavke – tenderi, dok poslove na izgradnji auto-puteva u Srbiji direktno dobijaju kompanije iz zemlje koja je Srbiji odobrila kredit za izgradnju konkretnog auto-puta.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.