Srbija Vesti

05.11.2024. 15:05

Autor: Nova ekonomija

Konferencija Nove ekonomije: Kako održati brend, sačuvati publiku i povećati prihode?

Mediji Foto: Freepik - Rochak Shukla

Odgovor na ova i mnoga druga pitanja dajemo na trećoj konferenciji Nove ekonomije “Inovativne strategije u medijima” koja će biti održana 15. novembra u hotelu Mona plaza u Beogradu od 10 sati. 

Da li se stiglo do prezasićenosti vestima, pa se vraćaju analitički tekstovi na velika vrata? Kako se boriti protiv lažnih vesti u eri veštačke inteligencije i dip fejka (deep fake), a istovremeno zainteresovati mladu publiku za klasične medije, teme su prvog panela na kojima učestvuju:

• Ljubica Gojgić, RTV Vojvodina

• Ivana Šekularac, Reuters Srbija

• Miodrag Šajatović, Lider, Hrvatska

• Igor Božić, N1

• Siniša Vukelić, kapital.ba.

Prvi panel moderira Bojana Lekić.

Marketing je bitan segment svakog medija, a tema drugog panela biće kako se troši marketinški kolač, da li je paywall propali koncept ili budućnost i kako da zažive pretplate za premium sadržaj. Na panelu učestvuju:

• Branko Brkić, Daily Maverick Južnoafrička republika

• Jelena Milošević, MDIF

• Dominique Thierry, Misija OEBS-a u Srbiji

• Davor Sakač, Telekom Srbija Venture Fund

• Jelena Tušup, Nova.rs

• Veljko Lalić, Nedeljnik

Drugi panel moderira Biljana Stepanović.

Da biste pratili konferenciju uživo, neophodno je da se prijavite putem mejla: tanja.milanovic@big.co.rs do četvrtka, 14. novembra.

PRATITE UŽIVO:

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.