‘JobFair 16 – Kreiraj svoju budućnost’ održava se 7. i 8. novembra, pod pokroviteljstvom Razvojnog centra Microsofta u Srbiji. Sajam poslova i stručnih praksi za studente i diplomce tehničko-tehnoloških i prirodno-matematičkih fakulteta, organizovan je dvanaesti put za redom, u Zgradi tehničkih fakulteta Univerziteta u Beogradu.
Ovogodišnji sajam ima dvostruki cilj – da se tehnološke kompanije u Srbiji na interaktivan i opušten način upoznaju sa mladim generacijama koje će uskoro činiti značajan profesionalni potencijal, ali i da studentima pruži uvid u kvalitetne prilike koje im se otvaraju u našoj zemlji.
„Razvojni centar Microsofta u Srbiji je kao generalni pokrovitelj JobFair 16 organizovao niz aktivnosti sa željom da zainteresovanim studentima približi iskustvo apliciranja za praksu ili posao, ali i da predstavi kako zapravo izgleda raditi u Razvojnom centru jednog od globalnih IT lidera. Pokroviteljstvo i aktivno učešće na jednom od najznačajnijih sajmova praksi i poslova za studente u Srbiji, treba da pokaže mladima da se visoko kvalitetan profesionalni razvoj, u dinamičnom i stimulativnom okruženju, može naći i u Srbiji. Razvojni centar Microsofta u Srbiji veruje da na taj način pomaže dvostrukom ostvarivanju ciljeva individualnog razvoja mladih profesionalaca, i dugoročnog, održivog, napretka zajednice koja će u bliskoj budućnosti moći da ponudi znatno širi izbor odličnih mogućnosti za generacije koje dolaze“; navodi se u saopštenju Microsoft-a.
Tokom dva dana sajma organizovane su prezentacije, radionice i simulacije koje su studente upoznale sa razvojem projekata, kao i kako izgleda izgradnja karijere u Centru – od interna do senior software inženjera.
Posebno interesantan je bio i koncept Open Space Technology radionica – gde su posetioci imali priliku da interaktivno učestvuju u aktivnostima koje su paralelno, u zajedničkom prostoru, organizovale kompanije koje su se predstavljale na sajmu.
Na zanimljivoj radionici Razvojnog centra pod nazivom Let’s get physical, studenti su mogli da saznaju više o implementaciji zakona fizike sa kojima se inženjeri susreću pri dizajniranju video igrica.