Srbija

08.05.2017. 13:56

NE

Autor: Nova Ekonomija

Još 7 dana do konferencije Digital Day 2017

Srbija

08.05.2017. 13:56

Za sedam dana počinje regionalna konferencija posvećene digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day 2017

Centralna tema Connected Shopper pokriće teme o trgovini putem interneta, novoj generaciji umreženih kupaca, njihovim navikama, ali i korisničkom iskustvu.

Predavači najboljih svetskih kompanija sa razvijenih tržišta posetioce će upoznati sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga. 

Paralelno sa predavanjima na konferenciji će se održavati i paneli u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona. 

Konferencija Digital Day – Connected Shopper se održava uz podršku brojnih sponzora, među kojima je i kompanija SAP West Balkans kao platinasti sponzor događaja.

Među predavačima i panelistima naćiće se: Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima The ZOO, Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas, Steve Lok iz renomiranog magazina The Economist, Predrag Ćirković, direktor kompanije SAP West Balkans, Mitja Tuškej, izvršni direktor marketinške agencije Direct Media Komunikacije, Milan Simić, CIO Telekom Srbija, Bojan Leković, CEO i osnivač, KupujemProdajem.com i mnogi drugi.

„Posebno izdvajamo osnivača i direktora kompanije Kraftverk, gospodina Heimo Hammer-a, koji iza sebe ima visoko obrazovanje bečkog Univerziteta u oblasti ekonomije i poslovne administracije, na kojem je bio i profesor na katedri za marketing. Nakon toga put ga je vodio kroz kompanije kao što su Siemens, McCann Erickson i Dr. Puttner&Bates, da bi 1990. godine osnovao svoju agenciju za digitalni marketing i kreativne usluge Kraftverk„, navodi se u saopštenju. 

Evoluciju marketinga i digitalnog oglašavanja pratila je i njegova agencija koja je sada jedna od vodećih u Austriji. 

Za 27 godina poslovanja Kraftwerk je lansirao više od 2.000 marketinških kampanja i preko 2.500 digitalnih projekata za velike klijente kao što su Redbull, Coca-Cola, Unicredit, Lufthansa, Opel i mnogi drugi.

Na osnovu dugogodišnjeg iskustva, na prvoj liniji digitalne transformacije tržišta, marketinga i poslovanja Hammer će na svom predavanju govoriti prevashodno o novoj generaciji potrošača i njihovim kupovnim navikama.

Kupovina svuda i u svako vreme naziv je njegovog predavanja i fokusiraće se ka višekanalnoj strategiji kao pristupu za povećanje prodaje. 

„Zbog evolutivne promene ponašanja potrošača došli smo do nove tačke u evoluciji – Homo economicus-a. U pitanju je veoma dobro informisana osoba sa jasnim fokusom na ličnim potrebama i raspoloživim novcem. Jasna definicija kupca je prvi korak u zadovoljavanju njegovih potreba. Da bi Homo economicus kupio nešto od vas potrebna je identifikacija ovih kupaca, ali i jasna strategija komunikacije sa njima“, navodi se. 

Hammer će održati predavanje 16. maja od 18h u Addiko bank sali Doma omladine.

Informacije o ostalim predavačima i sve dodatne informacije možete pronaći na zvaničnom sajtu konferencije, a sva aktuelna dešavanja i novosti možete pratiti putem Facebook stranice.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.