
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

*Napomena: Tekst je ažuriran 26. septembra 2024. godine.
Još jedna bivša firma Srđana Šapera dobila je posao za EXPO. Ovoga puta, Universal media, agencija koja pruža reklamne usluge, dobila je posao vredan 1,4 milijarde dinara bez PDV-a (odnosno blizu 12 miliona evra) za medijske usluge i usluge zakupa medija za period do kraja 2027. godine.
Naime, Universal media koja je dobila posao za EXPO 2027 je u vlasništvu I&F Mediabrendsa, kompanije koja je do januara 2024. godine bila u vlasništvu firmi čiji je krajnji vlasnik bio Srđan Šaper.
Universal media će vršiti poslove planiranja i zakupa medijskog prostora na teritoriji Srbije i šire (zemlje regiona, EU i sveta), ali i oglašavanje u svim vrstama medija (TV, štampani mediji, radio, digital), kao i Holistic Search usluge.
Universal media prema ugovoru treba da sačini godišnji plan medija, prati reklamne kampanje i realizaciju zaključenih ugovora o zakupu medijskih prostora, izveštava o ostvarenim rezultatima na mesečnom nivou, ali i da obavlja internacionalnu koordinaciju oglašavanja kampanja za EXPO.
Javni poziv za podnošenje ponuda je objavljen na Portalu javnih nabavki 12. juna.
Naručilac ove usluge je preduzeće EXPO 2027, a po potrebi će, kako se navodi u dokumentima, zaključivati pojedinačne ugovore iz okvirnog sporazuma. Ti pojedinačni ugovori važiće godinu dana.
Uslov za odabir baš ove firme bio je cena, a kriterijumi na osnovu kojih je odabrana jeste da firma ima minimum 10 radnika, od čega minimum dvoje imaju tri godine radnog iskustva iz oblasti strateškog planiranja oglašavanja u medijima.
Takođe, jedan od uslova jeste da minimum dvoje randika ima tri godine radnog iskustva iz oblasti istraživanja medijskog tržišta i obrade podataka u oglašavanju u medijima i minimum petoro zaposlenih koji imaju takođe tri godine radnog iskustva iz oblasti planiranja i zakupa medijskog prostora (od čega najmanje dvoje koji maju Google sertifikat).
Kako je ranije pisala Nova ekonomija, četvoročlani konzorcijum u kome su i tri bivše firme Srđana Šapera, dobile su nedavno još jedan tender za EXPO
. Posao vredan 15,47 miliona evra tiče se pružanja marketinških usluga za potrebe izložbe EXPO 2027.
Pomenute firme će pružati kreativne usluge, odnosno upravljanje projektima, planiranje i strategiju, a moći će da biraju i produkcijske kuće koje proizvode TV, novinske i radio oglase…
Takođe, pružaće digitalne usluge i vođenje druvtenih mreža, kao i PR usluge.
Konzorcijumu oko bivše Šaperove firme 15 miliona evra za promociju EXPO
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE