Nakon što će za reklamiranje gradskog prevoza u medijima bliskim vlasti izdvojiti 90 miliona dinara, Grad Beograd daje još 90 miliona dinara za interaktivnu kampanju za veću naplatu karata.
U raspisanoj javnoj nabavci „Interaktivna kampanja za povećanje broja pretplatnika u javnom prevozu u Beogradu“, Grad Beograd traži ponuđača koji će napraviti kampanju u vidu edukativnih filmova za korisnike javnog prevoza, organizovati besplatne zabavne manifestacije, osmisliti aktivnosti ekološkog karaktera i kulturne događaje u samom prevozu koji koriste tehnologiju virtuelne realnosti.
Procenjena vrednost posla je 75.000.000 dinara bez PDV, odnosno 90.000.000,00 dinara sa PDV.
Cilj interaktivne kampanje je značajno povećanje naplate karata u javnom linijskom prevozu i poboljšanje kulture prevoza, što će direktno uticati na povećanje kvaliteta samog javnog prevoza putnika, navodi se u dokumentu objavljenom na portalu javnih nabavki.
Od kampanje i veće prodaje karata će materijalnu korist imati i JKP GSP „Beograd” što će omogućiti redovnu i plansku obnovu flote vozila sa dvadesetak novih vozila na godišnjem nivou, smatraju gradske vlasti.
Navodi se i da su Grad Beograd i Sekretarijat za javni prevoz tokom prethodnog perioda sproveli niz mera kako bi se unapredio sistem javnog prevoza implementacijom savremenih rešenja.
Neka od tih rešenja su novine u sistemu plaćanja putem mobilnih telefona i bankovnih kartica, uvođenje informacionih tabli sa informacijama o prevozu na odabranim stajalištima, tarifni sistem sa četiri jasno definisane zone.
Ističe se da je nabavljeno 244 novih autobusa za GSP „Beograd” u 2019. godini. Planom je predviđena nabavka još 100 zglobnih autobusa i 30 električnih autobusa.
Međutim, uprkos zalaganjima, jedan od problema sa kojim se Sekretarijat za javni prevoz svakodnevno sreće je slaba naplata prevoznih karata, kao i ophođenje korisnika prema vozilima i inventaru javnog prevoza.
Podvlači se da je reč o trogodišnjoj kampanji.
Podsećamo, Grad je raspisao i javnu nabavku od 90 miliona dinara za medijsku kampanja kako bi se povećalo poverenje građana i promenila slika o javnom prevozu.
Kampanja podrazumeva: izradu spotova za TV, vizuala za oglašavanje i insertacije u štampanim medijima, za oglašavanje na bilbordima i internetu sa porukama korisnicima javnog prevoza u Beogradu. Ciljna grupa su muškarci, žene i deca od sedam do 70 godina.
I.Pavlović