Vesti iz zemlje

08.02.2019. 10:56

Autor: Izmene zakona o prevozu putnika

Klijenti će od ponedeljka podnositi prigovore na rad banaka preko njihovih internet prezentacija

Sve banke u Srbiji moraće do ponedeljka na svojim internet prezentacijama da omoguće klijentima da podnose prigovore.
Takođe, moraće da jasno postave obaveštenje sa informacijama o postupku zaštite prava korisnika. 
„Utvrđena je obaveza finansijske institucije da omogući podnošenje prigovora preko svoje internet prezentacije, i to već na njenoj naslovnoj stranici, kao i da u delu svoje internet prezentacije koji se odnosi na prigovore postavi obaveštenje sa opštim informacijama o postupku zaštite prava korisnika“, rečeno je Tanjugu u Narodnoj banci Srbije. 
NBS je 10. januara ove godine usvojila Odluku o postupku po prigovoru i pritužbi korisnika finansijskih usluga i Odluku o postupku po prigovoru i pritužbi pravnog lica, a koje stupaju na snagu 11. februara. 
Takođe, ako je ugovor zaključen „na daljinu“, na primer, korišćenjem mobilnog bankarstva, preko mobilnog telefona, banke i druge finansijske institucije imaju obavezu da omoguće podnošenje prigovora na isti način, preko mobilne aplikacije. 
„Te institucije će ubuduće biti dužne da u svakom pojedinačnom slučaju izdaju potvrdu o prijemu prigovora, umesto samo po izričitom zahtevu podnosioca prigovora, što je do sada bio slučaj“, objašnjavaju u NBS. 
Time se, kažu, klijentima olakšava eventualno dokazivanje ako žele da nastave postupak podnošenjem pritužbe NBS-u ili pred sudom.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.