JKP „Beogradski metro i voz“ dodelio je ovog leta više ugovora vezanih za izradnju metroa u Beogradu, ukupne vrednosti oko 300 miliona dinara, koja treba da počne u novembru ove godine. Posao izrade geotehničkog elaborata za drugu liniju i drugu fazu prve linije beogradskog metroa dobila grupa je ponuđača koju čine Institut za rudarstvo i metalurgiju Bor, Geomag, Geoing, Hidrozavod DTD Novi Sad i Ri DOO Beograd. Vrednost ugovora iznosila je 239,6 miliona dinara (sa PDV-om).
Ista grupa ponuđača dobila je i posao izrade geotehničkog elaborata za prvu liniju metroa, za koji je javna nabavka raspisivana više puta.
JKP „Beogradski metro i voz“ je javnu nabavku za izradu geotehničkog elaborata za prvu liniju metroa prvi put raspisao u januaru 2020. godine, a 17. marta 2020. godine doneta je i odluka o dodeli ugovora grupi ponuđača Insitut za rudarstvo i metalurgiju Bor i Geoput doo Beograd.
Međutim, tender je ponovo raspisan u novembru 2020. godine kada je ugovor dodeljen konzorcijumu koji čine Hidrozavod dtd Novi Sad, Geoing Group, Geomag, Rudarski Institut Zemun, Institut za rudarstvo i metalurgiju Bor.
Koga će sve metro zaobići?
JKP „Beogradski metro i voz“ raspisao konkurs za organizaciju konkursaTokom leta Beogradski metro i voz sklopio je ugovor i za Izradu studije interakcije linije 1 beogradskog metroa i podzemnih voda.
Posao vredan 43,9 miliona dinara (52,6 miliona sa PDV-om) dodeljen je Institutu za vodoprivredu „Jaroslav Černi“ koji je ujedno bio i jedini ponuđač.
Posao izrade Digitalnog topografskog plana linije 2 beogradskog metroa sklopljen je ugovor sa preduzećem Objektiv geo za cenu od 5,4 miliona dinara bez PDV-a (6,5 miliona sa PDV-om).
Takođe, početkom avgusta je saopšteno da su Grad Beograd, JКP „Beogradski metro i voz“ i francuska kompanija „Egis Rail“ potpisali ugovor za projektovanje druge linije beogradskog metroa, za koju je sredstva obezbedila Vlada Srbije.
Francuska nudi kredite od 450 miliona evra za izgradnju beogradskog metroa
Plan za metro „jedan od najkontroverznijih“ u decenijskom planiranju BeogradaPočetkom avgusta JKP „Beogradski metro i voz“ raspisao je i tender za stručni nadzor za izradu geotehničkog elaborata za drugu liniju i drugu fazu prve linije beogradskog metroa koji treba da isprati i kontroliše terenske istražne radove, kao i laboratorijska ispitivanja.
Plan generalne regulacije šinskih sistema koji je na javnom uvidu do 24. septembra utvrdio je trasu prve linije metroa i ona je planirana na pravcu: Železnik- Makiš – Žarkovo – Bele vode -Trgovačka – Požeška – Park „Banovo brdo“ – Ada Ciganlija – Sajam – Mostar- Savski trg – Trg Republike – Skadarlija – Dunav – Pančevački most – Кaraburma – Ada Huja-Višnjička – Mirijevski bulevar- 7. gimnazija – Mirijevo.
Druga linija metroa prema istom planu generalne regulacije ići će pravcem: Depo Bežanija -Кvantaška pijaca – ŽS Zemun – Novi Novosadski put – Filipa Višnjića – Stadion Zemun – Senjski trg – Aleksandra Dubčeka – Opština Novi Beograd – Merkator – Arena – Sava centar – Blok 18 – Savski trg – Manjež – Makenzijeva – Južni bulevar – Šumatovačka – Vojislava Ilića – Cvetkova pijaca – Mite Ružića – Ustanička – Mirijevo.