
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...
Kompanija Bambi, vodeća konditorska kompanija u regionu, 15. oktobra je obeležila 55 godina postojanja. Fabrika dečijeg keksa je sa 37 zaposlenih, započela sa radom 1967. godine.

Bambi nekadaFoto - Promo
Danas, nakon 55 godina, Bambi broji više od oko 650 zaposlenih i dnevno proizvode do 160 tona, koliko je iznosila godišnja proizvodnja davne 1967.

Bambi danasFoto - Promo
Zahvaljujući snažnoj podršci zaposlenih, konstantnim inovacijama i društveno odgovornim poslovanjem, Bambi gradi jake i kvalitetne brendove. Potrošači na četiri kontinenta, u više od 20 zemalja širom sveta, danas uživaju u proizvodima kompanije Bambi, koja nastavlja da jača svoju poziciju građenjem snažnih i prepoznatljivih brendova.
„Velika je privilegija biti deo kompanije koja već 55 godina uživa veliko poverenje potrošača. Ponosan sam na sve zaposlene u našoj kompaniji i beskrajno zahvalan svim generacijama koje su decenijama gradile ovu kompaniju. Sada je poverena nama i obećavamo da ćemo nastaviti da razvijamo brendove pod Bambijevim krovom za mnoge nove generacije. Kao deo Coca-Cola HBC grupe od 2019. godine, otvorena je nova prilika za razvoj. Uvećavamo broj tržišta na koja izvozimo, širimo naš portfolio i ulažemo, te smo tako nedavno sproveli najveću pojedinačnu investiciju u istoriji kompanije od 12 miliona evra ulaganjem u novi proizvodni pogon, a planiramo i otvaranje Centra za istraživanje i razvoj u Požarevcu“ , ističe Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi.
Kao prvi brend kompanije Bambi i jedan od najvoljenijih generacijama unazad – Plazma se vremenom menjala kroz nova pakovanja, formate i oblike, ali uvek nudeći beskompromisan kvalitet i prepoznatljiv ukus. Plazma Mlevena, Slana, Mini Mini Plazma, Plazma Stiksi i Kocka i najnoviji član Bambi porodice – PlazMix, pružaju jedinstven ukus i miris, i nezamenljivi su sastojci ukusnih obroka i neodoljivih poslastica. Upravo prateći uspeh brenda koji je deo nacionalne i porodične tradicije – Plazme, kompanija Bambi nastavila je da širi svoj asortiman raznovrsnom i inovativnom ponudom ukusnih proizvoda, od Wellness keksa, Loco i Bambi napolitanki, Zlatnog Peka do slanih grickalica JOSH! koji svaki dan čine ukusnim.

Bambi proizvodnja nekadaFoto - Promo
Prvih 55 godina kompanije Bambi obeležila su brojna priznanja i medalje za kvalitet, briga o zajednici kroz donacije, humanitarne i volonterske akcije, jačanje i širenje portfolija, kao i značajni rezultati u oblasti uticaja na životnu sredinu čime se kompanija upisala u red najodgovornijih i najodrživijih u zemlji.
Kroz neprekidno unapređenje kvaliteta proizvodnog programa, posvećenost kupcima i potrošačima, kao i kontinuiranim ulaganjem, Bambi nastavlja da stvara proizvode koji inspirišu i upotpunjuju porodične trenutke.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE