Kompanija Neoplanta iz Novog Sada, lider na tržištu mesne industrije Srbije, ostaje u vlasništvu Nelta, kažu u toj kompaniji.
„S konkurentskim kompanijama imamo korektan, profesionalan odnos. Kontinuirano komuniciramo jer svi imamo zajednički cilj, a to je rast i razvoj mesne industrije u Srbiji i regionu“, navode u Neltu.
Neoplanta godišnje proizvede 14.000 tona svežeg mesa i oko 17.500 tona prerađevina, od čega oko 20% plasira u izvoz.
Kompanija izvozi prerađevine u zemlje regiona – BiH, Crnu Goru, Makedoniji, ali i zemlje Evropske unije: Nemačku, Švedsku, Sloveniju, Rumuniju, kao i na tržišta Kine, Kanade, Rusije, Australije i Angole.
Već dve godine se spekuliše o ome da će kompanija Nelt prodati Industriju mesa Neoplanta, koju je kupila 2007. godine. Od tada Neoplanta, jedan od najstarijih brendova u Srbiji, s tradicijom dugom više od 130 godina, beleži rast prodaje od 30%, a broj zaposlenih je porastao na više od 700 radnika.
Neoplanta još od pre deset godina posluje po principima HACCP-a koji primenjuje u celom proizvodnom lancu, a 2010. dobila je i GOST-R i Higijenski sertifikat za celokupan asortiman gotovih jela. Uz dugu tradiciju i vrhunski kvalitet proizvoda, u okviru kompanije Nelt, Nepolanta se poslednjih godina pozicionirala kao apsolutni regionalni lider u mesnoj industriji.
Prošle godine ostvarila je profit od 2,2 mil EUR, a godinu pre 3,1 mil EUR. Po podacima Agencije za privredne registre, kapital novosadske Neoplante iznosi 53 mil EUR.