Vesti iz zemlje

30.11.2021. 17:32

Saopštenje

Autor: Nova Ekonomija

Kreiraj profil i pronađi biznis partnera u regionu

Foto: Pixabay

Komorski investicioni forum Zapadnog Balkana (KIF ZB6) pokrenuo je digitalnu platformu za, povezivanje 350.000 kompanija iz šest ekonomija Zapadnog Balkana, njihov zajednički nastup na svetskim tržištima i promociju regiona kao investicione destinacije, saopštila je Privredna komora Srbije (PKS).

Svi zainteresovani domaći i strani privrednici mogu se prijaviti na platformu, a registracija i korišćenje portala su besplatni.

Nakon što je kompanijski profil kreiran, korisnici mogu pretraživati profile ostalih preduzeća i kontaktirati potencijalne poslovne partnere.

Jedna od funkcija dobavljačke platforme „Market Access“, namenjene kompanijama zainteresovanim za ulazak u domaće, regionalne i svetske lance dobavljača, jeste „Supply chain“, gde je trenutno registrovano više od 1.200 firmi aktivnih u regionu Zapadnog Balkana.

„Svakodnevno se broj kompanija na platformi povećava. Strukura korisnika je šarenolika i po sektorima delatnosti u kojima posluju i prema veličini firmi, od mikro preduzeća iz Srbije i regiona Zapadnog Balkana, do međunarodno poznatih kompanija i grupacija“, izjavila je Milica Brašanac, samostalni savetnik PKS, članice regionalnog udruženja KIF ZB6.

Kako bi podržao saradnju i trgovinu između regionalnih privreda i izvoz šest ekonomija na međunarodna tržišta, KIF je razvio digitalni alat „Market Access“, bazu podataka koja nudi značajne mogućnosti za unapređenje poslovanja i povezivanje privrednika.

Srpsko „zeleno zlato“ u borbi protiv klimatskih promena
Klasteri: Put do uspeha malih i srednjih preduzeća

Trenutno je na portalu aktivan modul „Lanci snabdevanja“ (Supply chain), čiji je cilj da poveže kompanije zainteresovane za učešće u globalnim i regionalnim lancima snadbevanja sa multinacionalnim korporacijama koje traže nove dobavljače iz regiona Zapadnog Balkana.

„Ova funkcija na portalu pruža početnu podršku preduzećima, omogućava im interakciju u lancu snadbevanja kompanija sa Zapadnog Balkana sa potencijalnim partnerima iz međunarodnih kompanija, i daje privrednicima mogućnost da predstave svoje proizvode i usluge“, izjavila je Brašanac.

Početkom 2022. godine počeće sa radom i funkcije „Business to business“ za zakazivanje B2B poslovnih sastanak među korisnicima, „Event Management“ za najave poslovnih događaja i sajmova, i „Supply and demand“ modul koji će prikazivati potražnju i ponudu unutar Zapadnog Balkana.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.