Vesti iz zemlje

25.03.2020. 10:24

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Kupatilo se preselilo u korpu

Nova ekonomija

Brašno, šećer, sapun i toalet papir najtraženiji suproizvodi u Srbiji u vreme epidemije koronavirusa.

Kompanija GfK koja se bavi istraživanjem tržištanavodi da se osim ova četiri proizvoda u korpama potrošača uglavnom nalazilo ismrznuto povrće i pecivo, konzervirana tuna, jaja, testenine  i ulje.

Ovo istraživanje odnosi se na period od 24. februarado 15. marta, kada  su prema podacima GfK domaćinstva na kupovinu potrošila dve milijarde dinara a rast potrošnje domaćinstava povećao se za petinu.

Kupci su najviše novca trošili u hipermarketima, diskontima isupermarketima, dok male lokalne radnje i pijace nisu zabeležile značajniji porast kupovine. Kupci iz Beograda i Vojvodine su nešto više trošili nastvaranje zaliha, nego domaćinstva u istočnoj i južnoj Srbiji.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.