Kompanija Lidl Srbija danas je postala punopravna članica Foruma za odgovorno poslovanje na osnovu jednoglasne odluke dosadašnjih članica.
Na prvom sastanku Foruma za odgovorno poslovanje u ovoj godini, održanom u prostorijama kompanije Nordeus, predstavnici kompanije Lidl Srbija predstavili su aktivnosti kojima podržavaju društveno odgovorno poslovanje kao deo korporativne filozofije. Na osnovu predstavljenih aktivnosti, članice su jednoglasno prihvatile ulazak kompanije Lidl Srbija u zajednicu vodećih kompanija koje društvenu odgovornost stavljaju u fokus svojih aktivnosti.
Kompanija Lidl zvanično posluje u Srbiji od 2010. godine, a otvaranjem 23 maloprodajna objekta tokom 2018. godine aktivno se predstavila široj javnosti Srbije.
„Kao trgovinski lanac, sa sobom nosimo veliku odgovornost jer sve što radimo utiče na one koji su nam poklonili svoje poverenje. U svakodnevnom delovanju, prilikom donošenja poslovnih odluka, osim ekonomskih, u obzir uzimamo i društvene i ekološke faktore. Društveno odgovorno poslovanje je važan deo naše korporativne filozofije i upravo zbog toga se trudimo da razumemo naš uticaj na zajednicu, kako bismo mogli da donosimo održive odluke. Članstvo u Forumu nam je važno, jer želimo da sa drugim kompanijama radimo na podizanju svesti o važnosti odgovornog ponašanja pojedinaca i poslovanja kompanija, kao i da zajedničkim snagama unapređujemo kvalitet života zajednice”, kaže Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija, Lidl Srbija.
Članice Foruma su: Atlantic grupa, Bambi, Banca Intesa, British American Tobacco, B92, Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, CRH, Delhaize Srbija, Deloitte, Delta Holding, Direct Media, Erste Bank, Eurobank, GSK, IKEA Srbija, Lidl Srbija, Manpower Group, Mercator-S, NIN, Nordeus, Rakita Exploration, Represent Communications, SAGA, Societe Generale Banka, Telekom Srbija, Telenor, TITAN Cementara Kosjerić, UniCredit Bank, Victoria Group, Vip mobile, Vojvođanska