
Dizel pojeftinio za tri dinara po litru
Litar evrodizela u Srbiji danas od 15 sati do petka, 12. decembra u isto vreme, koštaće maksimalno 198 dinara, a benzina evropremijum BMB 181 dinar.Prethodna cena evrodizela iznosila je 201 dinar po litr...
Rast važnosti iskustava korisnika i iskustava zaposlenih za uspeh kompanije je u današnje vreme evidentan, bez obzira na industriju.

Menadžment, lideri i eksperti iz oblasti ljudskih resursa, marketinga, komunikacije i prodaje, sve više na mapu svojih prioriteta stavljaju upravo Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX), a to su teme regionalne konferencije FIRESTARTER 23 koja se održava u Beogradu 31. oktobra i 1. novembra.
Pred današnjanim liderima i menadžerima timova su brojni izazovi kada je reč o unapređenju procesa rada, a sa ciljem postizanja željenih poslovnih ciljeva. Primena tehnoloških alata sama po sebi nije dovoljna. Tehologija je, ipak ili još uvek, samo sredstvo, jer ključ je u ljudima – u zaposlenima i kupcima, i u unapređenju njihovog iskustva.
Primeri najbolje svetske prakse pokazuju da su lideri i menadžeri svoju pažnju usmerili ka razvoju Employee Experience (EX) i Customer Experience (CX) strategija, čijeg značaja i neophodnosti kompanije postaju sve više svesne.
EX podrazumeva celokupno iskustvo zaposlenih u kompaniji u kojoj rade i direktno utiče na motivaciju i produktivnost. Ovde ne govorimo samo o generalnim uslovima rada, već o mnogo široj slici – o zbiru utisaka zaposlenih svakog dana, od organizacije posla, tehnologije i alata koji se koriste, korporativne kulture i atmosfere, odnosa sa kolegama, nadređenima i klijentima, do finansijskih uslova i benefita, principa koji se neguju i poštuju, i sl. Dobar Employee Experience privlači nove talente što je takođe, posebno važno u uslovima globalne krize kadrova.
Sa druge strane, CX se odnosi na zadovoljstvo kupca i klijenta, od prvog trenutka i utiska kada su čuli za kompaniju ili brend, tokom upoznavanja i korišćenja proizvoda i usluga, važnosti kompanije za lokalnu zajednicu, zatim tu je i sveobuhvatan proces komunikacije, kupovine i korišćenja proizvoda ili usluge, svaka interakcija u kojoj se očekuju profesionalizam, ljubaznost i predusretljivost. To je celokupno iskustvo. A očekivanja su velika.
Daleko iza nas je vreme kada je samo kvalitet proizvoda ili usluge bio glavni faktor za zadovoljstvo. Danas se sve vidi i „računa“. Tu dolazimo do očigledne povezanosti ovih strategija. Zadovoljan kupac ili korisnik = zadovoljan prodavac ili zaposleni. I obrnuto.
Lideri i menadžeri ne bi trebalo da zanemare ovu jednostavnu formulu, ukoliko žele da njihovi timovi budu uspešni(ji), produktivni(ji) i srećni(ji), već da počnu da razmišljaju o kreiranju CX i EX strategija, koji su preduslov za poboljšanje iskustava zaposlenih i kupaca.
Drugu regionalnu konferenciju posvećenu temama Customer Experience i Employee Experience, pod nazivom FIRESTARTER 23, organizuje CEXAS – Customer & Employee Experience Association of Serbia. Brojni svetski i domaći stručnjaci će predstaviti svoja iskustva sa CX i EX strategijama i pokazaće, na primerima iz prakse, kako se njihova vrednost može iskoristi na najbolji način, u službi razvoja i rasta kompanija.
Strateška CX i EX je važna bilo da se bavite marketingom, ljudskim resursima, prodajom, komunikacijama, ili ste direktor ili vlasnik kompanije, jer zajedničko za sve je rad sa ljudima i usmerenost ka njima. Dobre, savremene strategije donose dobrobit svim pojedincima, kao i samoj kompaniji.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Litar evrodizela u Srbiji danas od 15 sati do petka, 12. decembra u isto vreme, koštaće maksimalno 198 dinara, a benzina evropremijum BMB 181 dinar.Prethodna cena evrodizela iznosila je 201 dinar po litr...

Više od 3.000 kvadratnih metara u Palati Albanija prodato je za 13,3 miliona evra kompaniji Logga plus doo, saznaje Nova ekonomija. Vlasnik ovog preduzeća je Vladan Miketić, funkcioner kluba Crvena Zvezda ko...

Javno preduzeće Srbijagas zvanično je osnovalo novo zavisno društvo pod nazivom "Gas infrastruktura", a rešenje o registraciji ovog privrednog subjekta donela je danas Agencija za privredne registre (APR), p...

Ukupni krediti privrede, građana i preduzetnika na kraju novembra ove godine iznosili su oko 4.283 milijarde dinara, što je 1,6 odsto više nego u oktobru, objavilo je Udruženje banaka Srbije.Pozajmice pr...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE