Srbija

22.06.2022. 11:27

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Moja biznis ideja: Proizvodi od pčelinjeg voska

Foto: Privatna arhiva

Srbija

22.06.2022. 11:27

Mladi bračni par, Ljiljana i Bogdan Marković, nastavili su porodičnu tradiciju, pokrenuli su malo pčelarsko gazdinstvo, prodaju med i od pčelinjeg voska prave rođendanske svećice. 

„U staroj porodičnoj kući na tavanu pronašli smo stare košnice i odlučili da pordajemo med i različite proizvode od voska. Primetili smo da se za vreme epidemije i nakon toga javila velika potreba na tržištu za prirodnim proizvodima koje su proizveli ili napravili mali proizvođači. Sve veća ekološka svest i čovekova iskrena potreba da se poveže sa prirodom, otvorila je nove prostore za plasman“, kaže Ljiljana. 

Foto: Privatna arhiva

Tražnja za rođendanskim svećicama od prirodnog pčelinjeg voska sa njihovog pčelinjaka je sve veća i ljudi rado podržavaju domaće proizvođače, kaže ona.

ODOBRENA POMOĆ PRI KUPOVINI ŠEĆERA ZA PRIHRANU PČELA

Pčelinji vosak je prirodni proizvod koji se u domaćinstvu uvek može za nešto dodatno upotrebiti. 

Bojice od pčelinjeg voska

„Taj resurs koji neminovno dolazi kao bonus rada sa pčelama uz dobru ideju doneo je i popriličnu finansijsku dobit. Radimo na razvoju voštanih bojica za mališane od pčelinjeg voska sa našeg pčelinjaka i organskih boja. Biće to jedinstven proizvod na domaćem tržištu bez negativnih posledica na bilo čije zdravlje ili životnu sredinu“, kaže Ljiljana. 

STOČARIMA, PČELARIMA I RIBARIMA 275 MILIONA EVRA SUBVENCIJA

Njihovo pčelarsko gazdinstvo koje se nalazi u Goloboku, selu blizu Smederevske Palanke, još uvek je malo, problem im je da svojim kapacitetima pokriju potražnju za medom tokom cele godine. 

Foto: Privatna arhiva

„Uglavnom med brzo rasprodamo, ali je sreća da imamo druge proizvode koje možemo da ponudimo tokom čitave godine.

BEOGRAD RASPISAO POZIV ZA SUBVENCIJE POLJOPRIVREDNICIMA

Internet je omogućio, kako kaže, da ne moraju da ulaze u veće trgovinske lance.

„Zahvaljući prodaji preko interneta ne moramo da sklapamo komplikovane ugovore sa supermarketima već svoje proizvode možemo da ponudimo bez posrednika. Veliki nam je plan da nam pčelarstvo postane primarno zanimanje, pošto volimo ovaj posao a kaže se da ko radi posao iz ljubavi ne provede na poslu nijedan dan“, navodi Ljiljana.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.