Javno preduzeće Beogradska tvrđava raspisalo je konkurs za postavljanje tezgi i drugih privremenih pokretnih objekata na prostoru tvrđave i parka Kalemegdan.
Konkurs se odnosi na period od dve godine.
Kako je navedeno u saopštenju, konkurs je raspisan za postavljenje kolica i tezgi za prodaju suvenira, umetničkih predmeta i proizvoda starih zanata, tezgi za prodaju razglednica i turističkih publikacija, kolica za prodaju osvežavajućih napitaka, kolica za hot-dog, aparata za kokice, stalaka za prodaju balona…
Prijave na konkurs mogu se podneti do 19. maja, a konkurs će se sprovesti putem usmenog javnog nadmetanja koje će biti održano 23. maja u Kuli Nebojša na Donjem gradu Beogradske tvrđave.
Prijava se podnosi za jednu lokaciju i jedan objekat na lokaciji, s tim što se učesnicima konkursa ne ograničava broj prijava koje mogu podneti.
Vrste objekata i njihova namena, lokacije i početni iznosi, kao i opšti i posebni uslovi konkursa, sadržani su u konkursnoj dokumenaciji koja se može preuzeti na sajtu JP „Beogradska tvrdjava“ – www.beogradskatvrdjava.co.rs i u prostorijama tog preduzeća.
Kako Večernje novosti pišu, frižideri sa sladoledom na Kalemegdanu će se otvoriti tek početkom juna, ali kupci neće imati priliku da biraju proizvođača osveženja. Javno nadmetanje za zakup devet mesta za konzervatore proteklo je u duhu potvrde početnih cena, s obzirom na to da je na licitaciji učestvovalo samo jedno privredno društvo.
Za sve lokacije na Tvrđavi treba da se plati ukupno 7.650.000 dinara za godinu.
Iako je u utorak formalno održano, javno nadmetanje za zakup mesta za prodaju sladoleda na teritoriji Beogradske tvrđave – izostalo je, s obzirom na to da se na licitaciji pojavio predstavnik samo jedne sladoledžijske firme. Tako će naredne dve godine posetioci Kalemegdana na devet lokacija moći da kupe sladolede samo jednog proizvođača, koji će za svaki postavljeni frižider platiti 850.000 dinara godišnje.
Uprkos činjenici da će se već početkom juna zašareneti brendirani suncobrani iznad frižidera za sladoled, u JKP Beogradska tvrđava kriju koja kompanija će prodavati letnje osveženje u narednom periodu.
„Na konkurs za određivanje korisnika mesta za postavljanje konzervatora za sladoled prijave za svih devet mesta su podnela dva privredna društva. Jedno nije imalo pravo učešća, jer je podnelo neispravnu dokumentaciju za svih devet lokacija, ali mi ne smemo da kažemo ni ko je zakupio ni ko je konkurisao“, objašnjavaju iz pravne službe JP Beogradska tvrđava, uprkos činjenici da su konkurs i nadmetanje otvoreno za javnost.