Nagrada za najbolja ostvarenja u digitalnoj industriji MIXX Awards, biće dodeljena ove godine u 12 kategorija, a rok za prijavu radova je 9. maj, navodi se u saopštenju.
„MIXX Awards se dodeljuje u organizaciji IAB Serbia, kao jedina globalno priznata nagrada za najbolja ostvarenja u digitalnoj industriji. Ove godine biće dodeljena u 12 kategorija, a prestižno priznanje IAB MIXX Grand Prix će dobiti pobednik svih kategorija. Ove godine je žiri najbrojniji, od kako se ova nagrada dodeljuje, a čine ga 18 stručnjaka iz digitalne industrije“, navodi se u saopštenju.
Nagrade će biti dodeljene u okviru konferencije Digital Day, 9. juna u Dorćol Platzu u organizaciji IAB Srbija.
Pandemja je trajno promenila digitalno tržište i ekonomiju i konačno nam je svima jasno da se više nećemo vratiti u svet koji smo poznavali i u kom smo funkcionisali do pre dve godine. Tržište Srbije nije moglo da izbegne globalni trend promena, rast e-commerce i svakodnevno funkcionisanje “na daljinu” koji su obeležili period za nama, piše u saopštenju.
„Nakon slabljenja korone, u proteklih par meseci, doživeli smo i sukob u Ukrajini, koji nam je doneo apsurdnu situaciju, da smo u digitalnoj eri: mobilnih telefona, kamera, društvenih mreža i real-time sadržaja došli do toga da niko praktično ne zna realnu situaciju, da je sve što vidimo u medijima sumnjivo ili „fake“ i da je propagandni rat koji se vodi onlajn skoro jednakog intenziteta kao i realni sukob. Dodatno, kao rezultat sukoba se dešava migracija IT kompanija i njihovih zaposlenih sa prostora bivše SSSR u naš region i tek treba da vidimo kako će to dugoročno uticati na naše tržište“, navodi se u saopštenju.
U BRISELU FORMIRANA ALIJANSA DIGITALNIH PLAĆANJAU međuvremenu, priče o metaverse se zahuktavaju, NFT je najaktuelnija ključna reč u industriji, kriptovalute su odavno mainstream, konzumacija medijskog sadržaja doživljava promene, a ukidanje podrške za „3rd party cookies“ je iza ugla.
STEVAN CVETKOVIĆ (GAJBICA): ONLAJN DOSTAVA VOĆA I POVRĆA SPORIJE RASTENeki od svetski priznatih eksperata koji će o ovim temama govoriti na Digital Day konferenciji su: Dimitris Dimitriadis, menadžer inovacija u Future Cats. On kaže da je „futurista“, posvećen je „istraživanju“ budućnosti i uočavanju trendova i tehnologija koje oblikuju naš svet. Njegova misija, da svetu pruži bolje razumevanje kako će društvo, međuljudske interakcije i posao izgledati u godinama koje dolaze. Zatim, Rodrigo Alier, izvršni direktor Partners & Brands iz kompanije Glovo i Arnas Klasauskas, jedan od osnivača KISS Agency, navodi se u saopštenju.