Kompanija Emergo sport poznata po FitPass kartici koja omogućava vežbanje u više od 1200 sportskih objekata u Srbiji, prodala je udeo u kompaniji francuskoj UP grupi. Nije poznato koliki procenat vlasništva je preuzela francuska kompanija.
Iako već ima dominantnu poziciju na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine i Gruzije, FitPass će od sada moći još brže da se razvija kroz konstantnu finansijsku, operativnu i edukativnu podršku francuskog partnera, navodi se u saopštenju objavljenom na sajtu srpske kompanije.
Up grupa posluje u 30 zemalja širom sveta, a u regionu podružnice ima u Bugarskoj, Mađarskoj i Rumuniji.
Fitnes tržište na globalnom nivou ima eksponencijalni rast, a ovaj trend je primećen najviše u Evropi. Upravo u tom delu sveta broj sportskih članarina raste u proseku 4% godišnje od 2016. što je uzrokovalo preko 60 miliona korisnika u 2018. sa obrtom većim od 25 milijardi evra, navodi FitPass.
Ulaganjem u FitPass, Up grupa širi svoju ponudu usluga, koje njihovi klijenti mogu da pruže svojim zaposlenima, te sad uz beneficije iz oblasti hrane, odmora, raznih usluga i kulturno-umetničkih aktivnosti, dodaju i sport.
PROČITAJTE JOŠ: SPAS ZA POSLOVNOG ČOVEKA
MILENIJALCI RADIJE TROŠE NA PUTOVANJA, NEGO NA GARDEROBU