Dve velike regionalne kompanije Nelt i Fortenova grupa početkom 2023. su započele saradnju na tržištu Severne Makedonije, na kojem će Nelt pružati usluge logistike i distribucije brendova dve kompanije Fortenova grupe – Jamnice i Dijamanta.
Dok je Severna Makedonija za Jamnicu već jedno od najvažnijih izvoznih tržišta na kojem je Jana ledeni čaj lider u kategoriji, a Jana je među prvih pet negaziranih voda, za Dijamant će to tržište u 2023. biti jedan od strateških izvoznih fokusa. Tako će u Severnu Makedoniju Dijamant plasirati celu lepezu proizvoda – ulja, stone i namazne margarine, majoneze i prelive na bazi majoneza pod brendovima Dijamant i Dobro Jutro.
„Učinili smo veliki korak napred započinjući saradnju sa tako respektabilnim partnerom kao što je Fortenova grupa. U skladu sa aktuelnom stategijom Nelt grupe, ubrzavamo poslovanje i drago nam je što ćemo u našem portfoliju imati tako značajne brendove kao što su Jamnica, Jana i Dijamant“, izjavio je Saško Blaževski, izvršni direktor Nelt grupe za tržište Severne Makedonije te je dodao kako će iskustvo i standardi koje Nelt primenjuje u svakodnevnom poslovanju u svojoj distributivnoj i logističkoj mreži garantovati uspešnu i dugoročnu saradnju.
„U narednom razdoblju, kroz saradnju s Neltom, očekujemo dodatno širenje našeg asortimana u trgovinama tako da do kraja godine sa sadašnjih 1.200 uđemo u preko 2000 trgovina Severne Makedonije. Takođe nam je jako važno na tržište uvesti proizvode koji su manje poznati, a imaju veliki potencijal, a cilj je da sa svim brendovima koji će biti prisutni na ovom tržištu, dosegnemo rezultate kakve imamo s Jana ledenim čajem i s Janom. U idućem razdoblju na tržištu Severne Makedonije bićemo prisutni s gotovo celim asortimanom: Janom, Jamnicom, Janom vitamini, Janom ledeni čajevi, Jana s ukusom voća, Mg Mivela, Sara, Toco, Prosport i ProGame“, rekao je Dejan Varga, direktor izvoza Grupe pića Fortenova grupe, unutar koje posluje Jamnica.
S druge strane, ovim ekskluzivnim partnerstvom Dijamant jača fokus na tržište Severne Makedonije i povećava svoje prisustvo na maloprodajnim policama, što je, uz otvaranje nove fabrike za proizvodnju sirovog i jestivog ulja u Zrenjaninu, najbolji način obeležavanja ovogodišnje jubilarne 85-godišnjice poslovanja.
Inače, povodom početka nove saradnje u Skoplju su održani kick-off sastanci na kojima su izvozni timovi predstavili kompanije Fortenova grupe, asortiman i brendove te planove za makedonsko tržište.