Kompanija Neoplanta iz Novog Sada predstavila je nove ukuse svojih Patelina pašteta na druženju organizovanom u Riverside Pool Ville u Sremskim Karlovcima.
Zvanice su imale priliku da iz prve ruke saznaju sve o novim recepturama i ukusima Patelina pašteta.
Na samom događaju predstavljena su i dva potpuno nova ukusa: Patelina pileća pašteta sa začinskim biljem i Patelina tuna tomato, a njihove recepture ne sadrže konzervans i pojačivače arome, kažu u Neoplanti.
„Iza nas je jako zahtevan projekat, na kojem smo intenzivno radili gotovo dve godine. Ponosno stojimo iza novih proizvoda, do kojih smo došli osluškujući potrebe potrošača“, rekao je brend menadžer kompanije Neoplanta, Dušan Vranić.
On je naveo da su unapredili postojeće i razvili potpuno nove živinske proizvode pravljene od filea i bataka i „zadržali prepoznatljive ukuse, posebno paštete od tune“.
„Uradili smo i nov dizajn proizvoda, koji je uveliko prepoznatljiv na policama, a kao kruna rada od aprila je aktuelna kampanja koja je predstavila novu komunikacionu platformu ‘Tako fina, Patelina'“, izjavio je Vranić.
Moguće kombinacije ukusaFoto: Nova ekonomija/Čedomir Savković
„Zadovoljni smo reakcijom naših potrošača, koji posebno dobro reaguju na naše nove recepture, ali i na samu kampanju. Očekujemo da će i dva nova proizvoda naći svoje mesto na tržištu i na adekvatan način upotpuniti ukusnu ponudu jednog od Neoplantinih najprepoznatljivijih brendova“, rekla je PR kompanije Neoplanta, Jelena Kanazir.
U takmičarskom delu, koji je kompanija Neoplanta pripremila za svoje goste, mediji i influenseri nadmetali su se u slaganju ukusa pašteta Patelina sa voćem, povrćem i začinskim biljem.
Kao najkreativniji gastro znalac izdvojila se Vesna Bjelić, urednica Telegraf Biznisa, koja je odnela ubedljivu pobedu i osvojila brendirani električni trotinet.
Za pobedu je odabrala posebnu taktiku, na dasci je slagala naizgled nespojive ukuse.
Nagrađena kombinacija ukusaFoto: Neoplanta
„Trudila sam se da spojim na prvi pogled nespojivo – voćke iz kraja odakle sam, sa Zlatara, poput borovnica i nove paštete koju ranije nisam probala“, rekla je pobednica Patelina kulinarskog izazova.
Druženje u Sremskim Karlovcima upotpunjeno je degustacijom svih Patelina ukusa u kojima su uživali okupljeni predstavnici medija i influenseri, zajedno sa predstavnicima kompanije Neoplanta.
Novi ukusiFoto: Nova ekonomija/Čedomir Savković
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U Srbiji je ove godine registrovan jako mali broj šumskih požara, ali to ne treba da bude razlog za opuštanje, kažu stručnjaci sa Šumarskog fakulteta u Beogradu. Naprotiv, relativno mirno vreme treba iskoris...
Turistička ponuda zaštićenog područja Vlasine bogatija je za 47 kilometara obnovljenih i uređenih planinarskih staza, zahvaljujući inicijativi „Vlasina – čista ljubav“, koju zajednički realizuju Coca-Cola si...
Organizacija Kreni-promeni pokrenula je peticiju "Stop zlatiborizaciji pijaće vode" kojom se od nadležnih institucija traži zaštita Ribničkog jezera na Zlatiboru. Jedan od razloga je nedavna odluka Opštine Č...
Pojava medveda u selima i vikend naseljima na Tari i na drugim planinama u Srbiji poslednjih godina nije nikakva novost. Zbog toga se često oglašavaju i ljudi koji se plaše tih životinja. Jedan od razloga za...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost