Srbija

04.05.2018. 12:06

NE

Autor: Nova Ekonomija

Nestlé u Srbiji prodaje lokalni konditorski brend CIPIRIPI Paraćinki

Srbija

04.05.2018. 12:06

Nestlé u Srbiji prodaje lokalni konditorski brend CIPIRIPI Paraćinki,članici Silbo distribucijske grupe

Kao deo kontinuirane revizije portfolija, Nestlé je u Srbiji najavio potpisivanje sporazuma o prodaji lokalnog konditorskog brenda CIPIRIPI Paraćinki a.d, članici distribucijske grupe Silbo. Očekuje se da će transakcija, koja uključuje CIPIRIPI čokoladne table i kremove, biti obavljena krajem drugog kvartala 2018. godine, nakon završetka uobičajenih odobrenja i završnih uslova.

Transakcija neće uticati na radna mesta u kompaniji Nestlé Adriatic.

„CIPIRIPI ima dugu i bogatu istoriju, sa više od 27 godina prisustva u Srbiji i sinonim je lepih uspomena i detinjstva. U Paraćinki, koja je članica Silbo distribucijske grupe, smo pronašli izuzetan dom za naš konditorski brend CIPIRIPI, u kojem će on dalje napredovati. Istovremeno, ovo omogućava kompaniji Nestlé da se više usredsredi na deo konditorskog asortimana svojih globalno poznatih brendova KIT KAT, LION, SMARTIES i AFTER EIGHT, kod kojih planiramo snažan budući
rast“, rekla je Jana Mihajlova (Yana Mikhailova), regionalna direktorka tržišta jugoistočne Evrope kompanije Nestlé.

Kompanija Nestlé je posvećena poslova nju u Srbiji, u kojoj je prisutna 25 godina, ima jednu fabriku u Surčinu i zapošljava 547 ljudi. Kompanija kontinuirano traži prilike da poboljša poslovanje, oceni svoj portfolio i stvori vrednost u zajednicama u kojim posluje.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.