Kompanija Coca-Cola Srbija je u Konaku kneginje Ljubice predstavila tradicionalna, zaboravljena jela iz bogate kulinarske tradicije, kroz jedinstven projekat Nezaboravni ukusi Srbije, inspirisan srpskom kulturom tradicijom i starim ukusima Srbije.
U želji da sačuva tradicionalna zaboravljena jela iz cele zemlje i vrati ih na savremene trpeze, Coca-Cola se zaputila u veliku gastro avanturu kroz Vranje, Bojnik, Leskovac, Pirot, Aleksinac, Potpeće, Ljig, Rogljevo, Vršac, Zrenjanin, Sumrakovac kod Boljevca i Debeljaču. Autentična jela poput samse sa trljanicom, urde,
belmuža, bungura, pihtija od boba i mnogih drugih, ponovo su otkrivena uz pomoć kulinarskog entuzijaste Ivana Markovića koga je na ovom putovanju pratio i poznati radio voditelj Filip Ugrenović, koji su najzanimljivije detalje sa putovanja i projekta Nezaboravni ukusi Srbije, podelili sa brojnim posetiocima u Konaku kneginje Ljubice.
U spajanju tradicionalnog i modernog, kompanija Coca-Cola se nije zadržala samo na zaboravljenim jelima već je inspiraciju pronašla i u starim zanatima. Tako su brojni posetioci prvi put u Beogradu mogli da vide unikatne pletene, tkane, heklane i štrikane bilborde, koje su izradile žene iz različitih krajeva Srbije i koje će moći da vide i posetioci Noći muzeja, 19.maja.
Uz uživanje u nezaboravnim ukusima, poput urde, bungura i samse gosti su imali priliku da se oprobaju u starim zanatima i upoznaju se sa interesantnim činjenicama o Srbiji.