Srbija

19.01.2019. 09:53

Večernje novosti

Autor: Aleksandar Vučić

Nisi kupio Bus Plus? Ne možeš ni da se žališ, ni da tražiš informaciju

Srbija

19.01.2019. 09:53

Informacije o dolasku autobusa, njihovom kretanju ili izostanku, putnici od Nove godine mogu da dobiju samo ako imaju uplaćenu mesečnu kartu za prevoz.

Službenici u dispečarskom centru Sekretarijata za javni gradski prevoz sada traže od sugrađana da im pročitaju identifikacioni broj sa „bus plus“ kartice čijom proverom imaju uvid u mesečne uplate.

„Pozvala sam broj Sekretarijata koji je istaknut na stajalištu da bih se požalila na liniju 101, od Padinske skele ka Gradu, jer dva polaska nisu održana“, priča sugrađanka Ana T.

„Na moje iznenađenje, dispečar mi je rekao da će zabeležiti prijavu i proslediti saobraćajnoj inspekciji ako mu dam podatke sa Bus plus kartice, odnosno ako imam uplaćenu markicu. Čim sam izdiktirala broj na poleđini, a gospodin utvrdio da plaćam prevoz, dobila sam željenu informaciju, a prijava je prosleđena“. 

Ovo je očigledno još jedan od načina Grada da se obračuna sa švecerima. Oni koji ne plaćaju prevoz, nemaju pravo na žalbe, ali ni na informacije o dolasku vozila. 

Dispečari tvrde da i sugrađani koji imaju nepersonalizovane karte i oni koji vožnje plaćaju Masterkard platnim karticama, mogu da dobiju informacije nakon provere, prenose Večernje novosti.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.