Vesti iz zemlje

19.06.2023. 14:47

Why Not

Autor: Nova ekonomija

Nova generacija uspešnih u advertajzingu

Intervju: Nataša Mitrović, CEO Why Not

Foto: Why Not

Školovali ste se u Beču, Ženevi i Madridu. Koje svetske prakse ste doneli ovdašnjim klijentima?  Koje vaše Why not predloge ovdašnji klijenti  rado prihvataju?

 Ono što me inostranstvo naučilo je da nema glupog pitanja i glupe ideje. Kod nas se često javlja nepotreban strah, pogotovo kod mladih ljudi da iskažu svoje mišljenje ili da predlože nešto potpuno netradicionalno.

Ne mogu reći da sam ikada imala strah da podjelim svoja razmišljanja ali svakako život u inostranstvu mi je pomogao da ne čekam idealne trenutke već da budem slobodna predložiti svoje stavove i ideje.

Tako je i danas u saradnji sa klijentima, slobodni smo i hrabri da im predložimo ono što smatramo najboljim rješenjem za njih, bez obzira kakav brif bio. Upravo zato i dolaze kod nas.

 Jedan ste od najmlađih CEO u regionu i pripadate generacijama koje su rođene digitalne. Da li potrebe generacije Z i njihovo razumevanje sveta u potpunosti određuju advertajzing trendove u regionu?

 Generacija Z je i te kako zanimljiva i kao potrošač i kao neko ko nameće i pokreće nove trendove.

Smatram da je bitno pratiti te trendove i pametno im pristupati. Ne možemo reći da oni potpuno određuju advertajzing trendove jer imamo različite ciljne grupe, generacije ali I kanale komunikacije. Međutim, oni su nas ,,natjerali” da promislimo o tradicionalnim načinima oglašavanja i da budemo smjeliji, brži i agresivniji u komunikaciji.

Prošlu poslovnu godinu vam je obeležila kampanja “Bukvalno za kikiriki” u kojoj ste tražili nekoga ko će raditi za kikiriki (vašeg klijenta). Ali, iz gradskog prevoza, kad na brzinu bacite pogled na bilbord, prvo pomislite na kikiriki platu. Kad smo već kod stanja na tržištu, koliko je teško pronaći kreativne ljude? Da li ovdašnje formalno obrazovanje može da zadovolji potrebe agencije kao što je vaša? Koje kurseve, obuke ili treninge biste savetovali mladima koji žele da uđu u svet marketinga?

 Mogu reći da sam izuzetno zadovoljna našim timom i da do sada nismo imali izazove da pronađemo kreativne osobe. Srbija ima mnogo talenta i taj talenat je neophodno njegovati.

Mi smo zaista imali sreću da privučemo sjajan kadar jer smo relativno novi, interesantni i zaista radimo ne tipične kampanje što je kreativcima i te kako bitno.

Atmosfera u agenciji je zanimljiva, opuštena i mladi to mnogo vole. Marketing je širok pojam i postoje razni seminari, treninzi i obuke za različite pozicije. Ono što se mi kao agencija trudimo je da naše ljude šaljemo na razne obuke kako kod nas tako i u regionu kako bi stekli što više novog znanja ali i iskustva.

Početkom 2023. iznenadili ste tržište kampanjom koja se zove „Realno Matis”. Možete li nam reći nešto više o tome?

Vještačka inteligencija je u fokusu više nego ikad, a naš tim je u saradnji sa sjajnim ljudima iz kompanije Matis ovu činjenicu odlučio da iskoristi kako bi kreirao prvu AI kampanju u Srbiji.

Htjeli smo da podignemo svjest što većeg broja ljudi o načinima na koji se mogu koristiti inovativne tehnologije. Poruka „ZAPRATI I KREIR(AI) NAMEŠTAJ BUDUĆNOSTI“ koja je mogla da se vidi na bilbordima širom Srbije, kao i na digital kanalima, bila je namjenjena svima onima koji žele da pokažu svoju kreativnost i maštovitost – dve vrline u koje čvrsto vjerujemo i koje ćemo uvek promovisati. Koristeći AI prikazali smo kako bi Matis namještaj izgledao u budućnosti i pozvali sve da do tada ipak uživaju u realnom komforu Matis namještaja.

 Nutricionizam i zdraviji načini života su vaša velika ljubav. Svi vaši saveti se mogu naći na vašem portalu Zdravija. Da li su zdravlje, putovanje, hrana, deca…teme za koje će uvek biti dobro ponuditi publici i  tekst, a ne samo video?

Video forma je danas atraktivnija jer je brža, interesantnija i lako pamtljiva. Međutim, kada su konkretni savjeti, recepti, putopisi u pitanju zaista volimo da ponudimo i pisanu formu koja odgovara našim pratiocima. Započeti dan šoljicom čaja ili kafe čitajući omiljeni magazin je zaista neprevaziđena rutina.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.