Srbija

29.03.2020. 13:20

Portal 021

Autor: Nova Ekonomija

Novosadski pijačni prodavci prešli na Fejsbuk

Foto: Me5otron (Flickr)

Srbija

29.03.2020. 13:20

Nakon proglašenja vanrednog stanja i odluke Gradskog štaba za krizne situacije o zatvaranju novosadskih pijaca, pijačni prodavci počeli su prodaju na društvenoj mreži Fejsbuk, javlja portal 021.

Prodavci su na Fejsbuku, na stranici „Pijaca Novi Sad“, počeli da oglašavaju proizvode, koje nose naručiocu na adresu. 

Novosađanin Zoran Nikolić, koji je otvorio stranicu, nije pijačni prodavac, ali je smatrao da je takav korak bio potreban posle zatvaranja pijaca. Danas je Nikolić objavio da je grupa dostigla 10 hiljada članova za nedelju dana postojanja.

„Meni je izuzetno drago da smo stigli dovde. Zamisao je definitivno uspela…  Čestitam vam ovaj mali jubilej uz želju da sve ovo brzo prođe. Čuvajte se i pazite jedni na druge.To je sada najvažnije“, objavio je Nikolić na Fejsbuk grupi.

Mali poljoprivrednik Miroslav Lomjanski rekao je za 021 da se grupi priključio kako bi smanjio gubitke. Ipak, za njega je problem to što do Novog Sada dolazi zbog male količine robe. 

„Ukoliko mere budu restriktivnije i bude zabranjen i putnički saobraćaj, biću primoran da bacim svu hranu. U proizvodnju sam uložio 10.000 evra, plus moj rad i rad dve žene koje su zaposlene kod mene“, rekao je Lomjanski.

On smatra da je bezbedna prodaja na otvorenom mogla biti organizovana i da ne razume potpuno zatvaranje pijaca. „Naravno, treba da se pridržavamo mera, da nosimo maske i rukavice i da se ograniči broj ljudi“, dodao je Lomjanski.

Sve novosadske pijace prestale su da rade 22. marta. Pre toga su nekoliko dana radile skraćeno.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.