Fontana od skoro dva miliona evra, zatvorena Železnička stanica, polomljene ploče u Knez Mihailovoj, tako bi u najkraćem mogli da se poređaju simboli četvorogodišnjeg mandata dosadašnjeg gradskog arhitekte i urbaniste Milutina Folića koji više neće obavljati taj posao.
Folić iza sebe ostavlja niz kontroverznih projekata, urbanističkih rešenja i inicijativa koje su posvađale javnost i koje nisu dobile podršku njegovih kolega.
Minuli rad Folića za 1200 dana je više stotina kilometara pešačkih i biciklističkih staza i pešačkih zona, ali čak i tu ima veliko ALI. Centar prestonice je mesecima raskopan, u rupama i polomljenim pločama, a održano je i više protesta stanara čijim zgradama ne može da priđe ni hitna pomoć.
Ono što je definitivno bio Folićev prioritet broj jedan je bio Beograd na vodi, odnosno izmeštanje Železničke stanice i Autobuske iz centra Grada.
Rezultat je da je posle 134 godine zatvorena Glavna železnička stanica, da je premeštena u nezavršeni Prokop, koji nema osnovne sadržaje, niti je povezan prevozom sa ostalim delovima prestonice.
Obećao je Folić Beograđanima da će do kraja 2018. biti završena i puštena u rad nova autobuska stanica u bloku 42, ali se to takođe nije dogodilo.
Nije završena ni Pasarela na Kalemegdanu.
Obećao je početak izgradnje Opere i Galerije na Trgu republike, ali i od toga ništa.
Ono što je takođe izazvalo polemiku je Folićev plan da se u na 90 hektara u Parku prijateljstva Ušće izgrade komercijalno-sportski sadržaji, među kojima i kontroverzni jarbol koji će koštati više od 400 miliona dinara.
Iza Folića ostaje i fontana na Slaviji koja je koštala neverovatnih dva miliona evra a koju nijedan arhitekta „ne svojata”, kao i rekonstruisani Cvetni trg.
Mediji su izveštavali i o Folićevom potencijalnom sukobu interese jer je 2015., dok je bio na funkciji gradskog arhitekte, firma Goldman kapital partners u kojoj je Folic suvlasnik sa 50 odsto, izgradila petospratnicu u Sredačkoj ulici u Beogradu.
Građevinska dozvola je izdata kad je Folić več bio na funkciji. Sporno je i to što je firma dobila zeleno svetlo za 150 kvadrata više nego što je propisima dozvoljeno. U toj ulici 150.000 kvadrata vredi 400.000 evra.