Srbija

12.10.2018. 10:42

TV PRVA

Autor: Denis Perinčić Republička unija potrošača

Otimanje, pa i tuče se dešavaju i u svetu, ne samo u Srbiji

Denis Perinčić Republička unija potrošača

Srbija

12.10.2018. 10:42

Navala na jeftine proizvode, otimanje pa čak i tuča prvog dana otvaranja Lidla u Srbiji nije neuobičajena slika ni za razvijeni svet.

„To je uobičajeno ne samo kod nas nego i u svetu. Kada imate rasprodaje, Crni petak, prave su tuče i u SAD gde je velika ponuda na tržištu i potrošači žele povoljne proizvode da kupe po u velikoj količini“, kaže za Prvu TV Denis Perinčić iz Republičke unije potrošača.

Ono što je možda malo specifičnije u Srbiji jeste to ogromno interesovanje za kupovinu uglavnom prehrambenih proizvoda, što je, kaže, posledica velikih nestašica u prošlosti.

„Tamo su brendirane firme, kupuju se odela, kompjuteri, lap topovi, a kod nas uglavnom prehrana, pilići. To je ostatak vremena kada smo živeli pod sankcijama gde je trebalo prehrambene proizvode u što većoj količini nabaviti. Naše nestašice su uticale na starije penzionere i oni su bili ciljna grupa dobro osmišljene reklame, očigledno su postigli uspeh u tome“, smatra Perinčić.

Ogromne gužve zabeležene juče u svim objektima Lidla na dan otvaranja, kaže on, nisu samo odraz siromaštva, nego je ta populacija posebno bila ugrožena.

Na pitanje da li dolazak Lidla znači opšte snižavanje cena u Srbiji, Perinčić kaže da će se to tek videti.

„Da li je samo promotivna prodaja, ulazak na tržište ili će se tako niske cene nastaviti, to ćemo videti. Konkurencija je najbolji regulatorni mehanizam regulacije tržišta, toga nije bilo dovoljno i to ova situacija sa Lidlom potvrđuje“, navodi on.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.