Jedan od simbola Beograda i Srbije, najveća dvorana u regionu, od 2018. godine je Štark arena. Naslovni partner arene u narednih 5 godina je Atlantic Grupa, regionalni lider koji okuplja brendove sa dugom tradicijom kvaliteta među kojima prednjači upravo Šark, rečeno je danas na konferenciji održanoj u Štark areni.
Direktor Štark Arene, Đorđe Milutinović, je prilikom svečanog obeležavanja početka partnerstva izjavio da će arena sa ponosom nositi novo ime i najavio brojne velike događaje iz oblasti muzike, sporta i porodične zabave, kao i mnoga unapređenja koja očekuju Štark Arenu do kraja tekuće godine.
Direktor Atlantic Grupe za Srbiju, Vladimir Čupić, rekao je da veruje u odličnu saradnju i poželeo mnoge uspešne projekte kojima će Štark Arena biti domaćin, sada u potpuno novom, ali prepoznatljivom brendingu Štarkovog srca, kao simbol pažnje, brige i prijateljstva, istih vrednosti koje ćemo promovisati i u našem partnerskom projektu – Štark Areni.
Prilikom svečanog obeležavanja partnerstva, predstavljen je zvaničan logo i novi spoljašnji i unutrašnji izgled Štark Arene, koja će u bojama novog sponzora nastaviti da bude jedan od najprepoznatljivijih obeležja Beograda.