Srbija

11.01.2021. 13:48

Saopštenje

Autor: Nova Ekonomija

Pčelari prijavili Lidl tržišnoj inspekciji zbog reklame za med

Savez pčelarskih organizacija Srbije (SPOS) saopštio je da je trgovinski lanac Lidl prijavljen tržišnoj inspekciji "zbog osnovane sumnje na obmanjujuću poslovnu praksu" u prodaji meda. Lidl, prema njihovim rečima, pokušava da...

Foto: Pixabay

Srbija

11.01.2021. 13:48

Savez pčelarskih organizacija Srbije (SPOS) saopštio je da su trgovinski lanac Lidl prijavili tržišnoj inspekciji zbog, kako navode, „osnovane sumnje na obmanjujuću poslovnu praksu“ prilikom prodaje meda. SPOS ocenjuje da Lidl pokušava da sebe stavi u povlašćeni položaj na tržištu i reklamira med „suprotno zakonskim propisima“.

SPOS u navodi da je propisima zabranjeno reklamiranje meda sintagmom „100% prirodni med“, jer med može da bude isključivo prirodan, a ako nije prirodan „u smislu zakona se ne može nazvati medom“. 

„Znači, pčelarima je zabranjeno da to napišu, a Lidl to uveliko primenjuje“, navode u SPOS-u. 

Prema njihovim rečima, to je isključivi posao tržišne, a ne veterinarske inspekcije, jer se ne radi o kvalitetu meda, niti to piše na etiketi proizvoda.

SPOS: PORASLA CENA MEDA, BAGREM PREKO 6,2 EVRA ZA KILOGRAM

Navode i da neće uvažiti tvrdnje eventualne tvrdnje tržišne inspekcije ako se proglasi nenadležnim za problem.

U suprotnom će, kako najavljuju u SPOS-u, obavestiti vrh države i sve medije o eventualnom izostanku njihove reakcije.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.