Gejming kompanija Playrix RS dobila je nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Srbiji, na festivalu Employer branding festival (Empple).
Dunja Funduk, brend menadžer u kompaniji Playrix predstavila je njihovu kampanju sa influenserima u cilju brendiranja firme kao poželjnog poslodavca, na online konferenciji „Da dobre prakse ne ostanu tajna“, koja je održana u okviru festivala.
“Kad je kompanija došla na tržište Srbije 2019. godine pratili smo kako ljudi gledaju video sadržaje i primetili da im ništa ne drži pažnju. Naša ideja je bila da ponudimo nešto novo, zabavno i edukativno. Učlanili smo se u nekoliko art zajednica i izabrali smo influenserku Zombijanu koja ima oko 200.000 pratilaca”, rekla je ona.
Digitalna kampanja u saradnji sa influenserkom pozitivno je uticala na njihovu kompaniju.
“Donela nam je 25 odsto više prijava za posao. Osim toga, za svaki njen post dobili smo povećan broj pratilaca na Facebook stranici”, rekla je Funduk.
Kompanija Playrix RS deo je globalne Playrix grupacije, jedne od najvećih gejming kompanija na svetu za razvoj igara.
Influenseri i jutjuberi: Priznaju ih tinejdžeri i država, ali kad treba da plate porez